Hvordan lavers og udskrivers en faktura i ~
Fra : BB5

Dato : 08-07-05 10:00

Se subj.

Fra : Faldo

Dato : 08-07-05 17:48

"BB5" <Info@info.dk> skrev i en meddelelse
news:42ce40a4$0$21444$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> Se subj.

Står det ikke i den tilhørende hjælpe-fil ??

Fra : Allan Soerensen

Dato : 10-07-05 02:25

"BB5" <Info@info.dk> skrev i en meddelelse
> Se subj.

Husk du kan ikke lave en faktura i "Privat" og "Standard" udgaverne af
Summarum.

Fra : BB5

Dato : 10-07-05 21:05

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> "BB5" <Info@info.dk> skrev i en meddelelse
>
> Husk du kan ikke lave en faktura i "Privat" og "Standard" udgaverne af
> Summarum.

Jeg har en Enterprise version. Dur den?

Fra : Thomas VJ

Dato : 10-07-05 22:15

> Jeg har en Enterprise version. Dur den?

Ja! Den kan sagtens lave fakturaer.
Hvis du har købt programmet følger der en glimrende manual med.
Ellers tryk F1. Online hjælpen er også ganske glimrende.
Endelig er der en del hjælp at hente på denne side:
http://summasummarum.dk/tips.htm

Til udskrift af fakturaer m.v. har jeg valgt at supplere Summasummarum med
en pdfprinter ( http://www.pdfprinter.dk/ )
Alt hvad jeg printer fra summasummarum bliver gemt i pdf format og derefter
printet, hvis der er brug for det.

--
Mvh, Thomas VJ
http://www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...