TDC's navneservere - sløve?
Fra : Nicolai

Dato : 08-07-05 09:05

Jeg har fået jay.net til at ændre en A-record for en adresse jeg bruger til
VPN. Ændringerne blev gennemført for nu 34 timer siden, men er endnu ikke
slået igennem på TDC's navneservere som de eneste?

Tiscali's samt Cybercity har ikke samme problem.

Jeg synes jeg har set dette problem før - what to do?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 08-07-05 13:35

On Fri, 8 Jul 2005 10:04:47 +0200, Nicolai wrote:
> Jeg har fået jay.net til at ændre en A-record for en adresse jeg bruger til
> VPN. Ændringerne blev gennemført for nu 34 timer siden, men er endnu ikke
> slået igennem på TDC's navneservere som de eneste?

Hvilken A record og hvilke TDC nameservere?

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Nicolai

Dato : 08-07-05 14:34

> Hvilken A record og hvilke TDC nameservere?

vpn.odenseenergi.dk og nsx.webspeed.dk (3+4)

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 11-07-05 13:48

On Fri, 8 Jul 2005 15:34:04 +0200, Nicolai wrote:

> vpn.odenseenergi.dk og nsx.webspeed.dk (3+4)

Måske jay.net har fixet for det ser ok ud:

   lyngbol@freesbee$ dig +short vpn.odenseenergi.dk @ns.jay.net
   194.255.1.182
   lyngbol@freesbee$ dig +short vpn.odenseenergi.dk @ns2.jay.net
   194.255.1.182
   lyngbol@freesbee$ dig +short vpn.odenseenergi.dk @ns3.webspeed.dk
   194.255.1.182
   lyngbol@freesbee$ dig +short vpn.odenseenergi.dk @ns4.webspeed.dk
   194.255.1.182
   lyngbol@freesbee$

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Nicolai

Dato : 11-07-05 16:55

> Måske jay.net har fixet for det ser ok ud:

> [...]

Ja, efter 8 mails og lige så mange telefonopkald. De har mistet en kunde af
samme grund da vores mailserver-IP havde samme fejl.

Fra : Nicolai

Dato : 08-07-05 23:42

> Hvilken A record og hvilke TDC nameservere?

Ser ud som om ns2.jay.net ikke er opdateret. Jeg snakker lige alvorligt med
jay.net....

Amat*rer.....