Asrock k7s41 hvor store hd kan jeg.....
Fra : "Brian

Dato : 07-07-05 19:22

Hej
jeg har lige købt mig 160 gb hd, jeg kan bare ikke få den til at svare som
master. mærkeligt nok kun som slave, jeg har rodet lidt switche og kabler og
lige lidt hjælper det
hd er en seagate ata 160 gb.

--
Udskift ikkegyldig i adressen med dk

Fra : "Brian

Dato : 07-07-05 19:40

hmpff nu virker det bare, strange but true

Fra : Kell Petersen

Dato : 27-08-05 15:45

Hmm , Jeg sidder , med samme bundkort , og kan ikke Partentionere en 200Gb
til mere end 131000
på en Maxtor disk

Fra : Kell Petersen

Dato : 06-09-05 00:14

> Hmm , Jeg sidder , med samme bundkort , og kan ikke Partentionere en 200Gb
> til mere end 131000
> på en Maxtor disk

Jeg har sat den i et Eksternt HD box via USB 2.0
Så kan den se , den korrekt.....