Fantastisk havfiskeri på Røst
Fra : Søren Klinggaard

Dato : 07-07-05 18:17

Ja så har jeg sørme været på Røst igen og igen med meget store oplevelser
som kan ses på min hjemmeside på adressen:

http://home.worldonline.dk/klinggaa/

Hvis du ikke gider at kigge kan jeg kun sige at du misser chancen for bla.
at se en helleflynder på 28 og en på 48 kilo samt en masse flotte torske
og
sej målere.

Håber du slår et slag forbi og bliver grebet af havfiskebacillen ligesom
jeg.

Hilsen

Søren Klinggaard

It has removed 5 spam emails to date.