Ny hundetur i Grøfthøj eller anden sted?
Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 07-07-05 18:16

Hej alle.

Er nogen interesseret i at mødes snart? Vi har en sød og kærlig amstaff på 5
mdr. Det kunne være rigtig hyggeligt og selvfølgelig ikke mindst rigtig godt
for hundene at lege sammen...

mvh Thanh Nhi N. og Cia

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-07-05 18:22

"Thanh Nhi Nguyen" <thanh_nhi_nguyen@hotmail.com> writes:

> Er nogen interesseret i at mødes snart? Vi har en sød og kærlig amstaff på 5
> mdr. Det kunne være rigtig hyggeligt og selvfølgelig ikke mindst rigtig godt
> for hundene at lege sammen...

Tricket er at sige en dag og tid og så satse på at folk kommer. Hvis
man bare foreslår at der skal ske noget, så sker der ikke noget.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 07-07-05 19:11

Ok... men kan folk mest i weekenden eller i hverdagene?

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 08:12

Vi vil meget gerne her i weekenden!
Mon ikke vi kan få banket nogle flere af huse??? Jeg kan i hvert fald komme
i tanker om et par stykker udover os! Men vi er en smule imobile, så
Grøfthøj passer os bedst ;)
Hilsen Pernille (Frida lab 2 år)

Fra : JKrigslund

Dato : 08-07-05 10:26

Vi tager nok i skoven eller til vandet med Sigfus (Newf 1.5 år), for det er
for varmt for ham at løbe rundt. Og så elsker han jo vandet.

/Jesper

"Pernille Vendelboe Borchmann" <Pernille(snabela)kressel.dk> wrote in
message news:42ce273c$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-07-05 14:38

"JKrigslund" <jdk@stibo.dk> writes:

> Vi tager nok i skoven eller til vandet med Sigfus (Newf 1.5 år), for det er
> for varmt for ham at løbe rundt. Og så elsker han jo vandet.

Siri tager også os med til vandet, hun er også en "lille" newf, så vi
er heller ikke til vild leg.

Mvh Trine

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 08-07-05 17:04

Jamen ok.
Skal vi så sige at vi søndag tager ud til vandet?
Kan en af jer sige, hvor vi kan mødes, da jeg ikke ved, hvor man kan være
med hunden ved vandet.
I må også meget gerne skrive en tid.

mvh Thanh Nhi N.