WMI info om speed på Broadcom netkort ?
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 13:36

Kan dette ikke lade sig gøre ???
Jeg kan hive info ud af alle andre kort, ved at hive .Speed ud af det objekt
der tilhører netkortet, men ikke på Broadcom kort ! er der andre der har
prøvet ligende ?

Har også prøvet dette jeg fandt på nettet, men det vil heller ikke af med
speed..

Dim refWMIService
Dim colAdapter
Dim objAdapter
Dim colAssocs
Dim objItem
Dim strComputerName

strComputerName = "."
Set refWMIService = GetObject("winmgmts:\\" & strComputerName)
Set colAdapter = refWMIService.ExecQuery("SELECT * FROM
Win32_NetworkAdapterConfiguration WHERE ipenabled = -1")

For each objAdapter in colAdapter
set colAssocs = refWMIService.ExecQuery("ASSOCIATORS OF
{WIN32_NetworkAdapterConfiguration.Index="& objAdapter.Index & "}")

For each objItem in colAssocs
wscript.echo objItem.Name
wscript.echo objItem.Speed /100000 & " Mbps"
Next

Next

Er der en der har et godt råd ??

Mvh
Morten

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 07-07-05 16:39

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøvet ligende ?
>
> Har også prøvet dette jeg fandt på nettet, men det vil heller ikke af med

jeg har teste det på et intel og et 3com netkort og det vil ikke vise speed

Thomas Bøjstrup Johansen

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 07:13

> jeg har teste det på et intel og et 3com netkort og det vil ikke vise
speed

ok, dem har jeg ingen problemer med.. hehe

Mvh
Morten