Defekt Nokia 3220!
Fra : Mik

Dato : 06-07-05 17:47

Min datter kom til at tabe sin 3220 i håndvasken imens vandhanen løb! ...ja
spørg mig ikke hvordan det kan lade sig gøre men sandt er det!

Skilte den ad i de store dele inklusiv fjernelse af de 6 torx skruer, og
derefter føntørring og en plads i solen! Da jeg efter et stykke tid satte
batteriet i igen lød en sydende lyd og jeg pillede det straks ud igen! Da
den havde tørret et par dage prøvede vi igen, med held, dog kunne batteriet
kun holde strøm ca 24 timer! Til sidst ville batteriet slet ikke lade! Klog
som jeg er, konkluderede jeg at det selvfølgeligt måtte være batteriet der
havde taget skade og købte et nyt (uorginalt) i T.hansen! Satte tlf til
opladning om aftenen, men næste morgen kunne jeg se at den forsøger at lade,
men ligesom går ud hele tiden og starter forfra!
Nogen kloge hoveder der kender problemet, eller selv har lidt samme skæbne??

Jeg holder lidt igen med skideballen, da jeg selv tabte mit Sony
digitalkamera fra en kano denne week-end, denne model er så heller ikke
vandtæt skulle jeg hilse og sige

Mvh Mik