pseudotropheus demansoni
Fra : Rene By

Dato : 06-07-05 15:21

Jeg leder efter sådanne to par i nærheden af århus er der nogle der ved hvor
der en forhandler der har dem
MVH RENE

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 06-07-05 15:53

Hej Rene,

jeg tror at der er rimelig gode chancer for at du finder dem, hvis at du
opretter en annonce her:

http://www.cichlids.dk/forside/

mvh
Esben

Fra : Kell Petersen

Dato : 18-07-05 19:37

Cichlidecenteret har en masse , men det er i Vallensbæk , men han sender
også ...?
Mener jeg , men når det er levende , så er det betaling forud..
Jeg har lige foræret en masse væk ,,til en ven..!! Hans døde ...
Sidste gang , jeg havde overfyldt i mit yngle akvarie kom der en gut fra
Holbæk og købte dem alle for 150,- der var cirka 25-35 stks
Det fås ikke billigere
Normal prisen er omkring 75- 100 for en kønsmoden opdrættet

Glæd dig , hvis det er første gang du skal have dem...
En lækker fisk ,, og meget flok , og rører sig meget...

http://home20.inet.tele.dk/rosenmejer/

Fra : Jesper Laursen

Dato : 27-07-05 21:44

Der er da vist 3 billeder på din hjemmeside
Som du ikke har rettighederne til

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=47281
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=39888
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=39890

Hilsen Billedernes oprindelige ejer !

Fra : Mikkel Munk

Dato : 27-07-05 22:40

"Jesper Laursen" <jesperFJERN@laursen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der er da vist 3 billeder på din hjemmeside
> [...]

Har du ikke selv oploadet billederne til hjemmesiden? For mig virker det
sådan...

M.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 28-07-05 08:37

> Har du ikke selv oploadet billederne til hjemmesiden? For mig virker det
> sådan...
>
> M.

Jo til fotokritik.dk, men ikke til kell's side
http://home20.inet.tele.dk/rosenmejer/

Det mindste han kunne gøre var da at spørge om han måtte bruge dem,
hvilket er meget nemt gennem fotokritik, da min emal adr. står derinde.

Hilsen Jesper

Fra : Mikkel Munk

Dato : 28-07-05 08:55

"Jesper Laursen" <jesper@laursen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det mindste han kunne gøre var da at spørge om han måtte bruge dem,
> hvilket er meget nemt gennem fotokritik, da min emal adr. står derinde.

Ja, kom godt nok i tanke om, at du sikkert mente en anden side efter jeg
havde postet indlægget! Det er bare mig, der ikke har været helt
opmærksom - flotte billeder by the way!

Mikkel

Fra : Jan F.

Dato : 28-07-05 07:23

"Jesper Laursen" <jesperFJERN@laursen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der er da vist 3 billeder på din hjemmeside
> Som du ikke har rettighederne til
> Hilsen Billedernes oprindelige ejer !

Ups Kell... fy skamme, respekter venligst ophavsretten.

Jan

Fra : Kell Petersen

Dato : 18-08-05 03:52

Ups .... Sorry
Jeg iler med at fjerne dem,
Og ja ,, det er nogle rigtig gode billeder ,, du havde ,,
faktisk burde jeg have bemærket baggrunden inden jeg oppede dem..

Jeg finder lige nogen af mine egne fisk i stedet
Og takker for det midlertidigt lån...

Imens sidder jeg lige hernede i hjørnet og skammer mig..