Ekkolod
Fra : Torben

Dato : 06-07-05 13:14

Jeg har fået en lille båd, og vil have en "fishfiner" så jeg kan finde vrag
og fisk mm. den må meget gerne være mobil og ikke for dyr - nogle gode råd
??

Mvh. Torben

Fra : Torben

Dato : 06-07-05 13:28

allerhelst et kombi apperat, der har GPS og fishfinder i et....

Fra : Frandsen

Dato : 07-07-05 12:09

> allerhelst et kombi apperat, der har GPS og fishfinder i et....

Jeg tjener 3 millioner om året, så 50.000 kroner for sådan én er ikke for
dyr til mig, hvis du forstår hvad jeg mener. En fiskefinder kan man få
relativt billigt, men lige netop en kombination af GPS og ekkolod i et er
nok ikke "helt billigt".

Fra : Torben

Dato : 08-07-05 09:16

"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyr til mig, hvis du forstår hvad jeg mener. En fiskefinder kan man få
> relativt billigt, men lige netop en kombination af GPS og ekkolod i et er

Hmmm. jeg tjener kun det halve så jeg har købt en Eagle fishfinder II
Portable, som kommer idag til 2200,- i jylland.

Nu skal jeg bare finde en "billig" GPS, med billig mener jeg "best value for
money" under 2500,-

Mvh. Torben

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 10-07-05 07:55

Torben wrote:

> Nu skal jeg bare finde en "billig" GPS, med billig mener jeg "best
> value for money" under 2500,-

Bådnyt har en test.

http://www.baadnyt.dk/default.aspx?Action=ViewArticle&GroupID=385&ItemID=23

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Thomas

Dato : 07-07-05 12:45

En Lowrance X52 koster 3000,-? Check din forhandler for udvalget.
Hilsen
Thomas