tiscali opgradering
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-07-05 11:51

Heysan

Jeg kan se at CC og TDC har opgraderet U/B deres erhvervs dsl kunder - er
tiscali/tele2 gået helt død eller har nogen fået noget tilbud fra deres
side?

Fra : rEh

Dato : 06-07-05 12:40

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Heysan
>
> Jeg kan se at CC og TDC har opgraderet U/B deres erhvervs dsl kunder - er
> tiscali/tele2 gået helt død eller har nogen fået noget tilbud fra deres
> side?

hva betyder "U/B"

Fra : Søren G

Dato : 06-07-05 12:47

"rEh" <letterbox@mail.dk> wrote in message
> hva betyder "U/B"

Uden beregning ?
--
Søren

Fra : csm

Dato : 06-07-05 12:51

mon ikke der menes uden beregning (u/b)

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-07-05 15:11

> Jeg kan se at CC og TDC har opgraderet U/B deres erhvervs dsl kunder - er
> tiscali/tele2 gået helt død eller har nogen fået noget tilbud fra deres
> side?

De har ikke opgraderet, men nedsat priserne:
http://www.tiscali.dk/business/adsl_plus/?PHPSESSID=239141e2c7e7f55a9affe5c26567f5aa

Bredbånd Plus linjer er faktisk billigere end privatabonnementer nu (i hvert
tilfælde 2048/512 - har ikke lige tjekket resten, men umiddelbart tror jeg
det er gældende for alle linjer.)

--
Mvh. Jesper