Weird sql-fejl
Fra : Morten Snedker

Dato : 06-07-05 09:47

Jeg har denne stump kode:

rs.Open rptSQL, con, adOpenDynamic, adLockOptimistic
If rs.EOF And rs.BOF Then GoTo CleanUp

Koden går til CleanUp,hvilket vil sige, at der returneres 0 poster.

dump af rptSQL:
Select * From Book_Tmp Where OrdreID=3920 And dbo.isoweek(Dato)=32 And
StationID=1 Order By Dato

Men smider jeg sql-sætningen i query-analyzeren, returneres 8 poster,
som også er det korrekte. Hvorfor returnerer min rs.Open 0 poster, men
QA 8 poster - på samme SQL-statement?

Any ideas? Jeg er virkelig et spørgsmålstegn...

xpost: dk.edb.database.ms-access + dk.edb.database
fut: dk.edb.database.ms-access
---

Fra : N/A

Dato : 08-07-05 11:54

Fra : N/A

Dato : 08-07-05 11:54

Fra : Morten Snedker

Dato : 08-07-05 11:54

On Fri, 8 Jul 2005 09:07:29 +0200, "Peter Lykkegaard"
<peter.aghl@gmail.com> wrote:

>"Morten Snedker" wrote

>24-7-2005 ligger i uge 29 :)

Du mener vel 27?

>Btw spørgsmålet ville fint være ontopic i dk.edb.database?

Jah - men jeg troede først det var noget adodb/vba-shit...

Fra : Morten Snedker

Dato : 08-07-05 11:57

On Fri, 08 Jul 2005 12:54:12 +0200, Morten Snedker

>Du mener vel 27?

Never mind...29 er korrekt. :-\
---

Fra : Anders Z