3's priser i.f.t. Telmore og andre
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 05-07-05 22:46

Jeg synes, at det er vanskeligt at sammenligne priserne udbyderne imellem.

Hvad vil I karakterisere 3's priser som i.f.t. Telmore, Sonofon og andre
(jeg ved godt, at der er mange forsk. abb.typer). Er det samme prisnivaeu
for alm. samtale i DK? Jeg har p.t. en mobilregning (TDC abb) på ca. 2-300,-
kr. om måneden, så det burde give et indtryk af forbruget.

Jeg ved godt, at spørgsmålet er lidt upræcist.

VH
jakob

Fra : TBC

Dato : 05-07-05 23:58

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes, at det er vanskeligt at sammenligne priserne udbyderne imellem.
>
> Hvad vil I karakterisere 3's priser som i.f.t. Telmore, Sonofon og andre

Personligt vil jeg karekterisere det som dyrt. Men jeg er også Unotel kunde
og har et lavt forbrug.

> [...]
> 2-300,- kr. om måneden, så det burde give et indtryk af forbruget.
>
> Jeg ved godt, at spørgsmålet er lidt upræcist.

Du kan altid gå ind og præcisere taletid og evt sms på
http://www.teleprisguide.dk/ og se hvad dit forbrugsmøsnter koster hos de
forskellige udbydere hvad angår taletid og SMS.

Ellers er det som altid lidt svært at sammenligne æbler og pærer, hvis du
bruger andre af 3's faciliteter. (husk at vælge "Vis antal: Alle", hvis du
vil være sikker på at se alle løsningerne ifht dit forbrugsmønster)

TBC

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-07-05 21:21

Jakob Aagaard Harder skrev den 05-07-2005 23:45:
> [...]
> for alm. samtale i DK? Jeg har p.t. en mobilregning (TDC abb) på ca. 2-300,-
> kr. om måneden, så det burde give et indtryk af forbruget.

Det gør det faktisk ikke.

Hvad bruger du af tale (antal samtaler og gns. tid pr. samtale), hvad
bruger du af SMS pr. mdr. og hvad med GPRS og MMS?

> Jeg ved godt, at spørgsmålet er lidt upræcist.

Ja, og så vil du også få upræcise (og "religiøse") svar.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året