Hvad koster bredbånd 256/128?
Fra : KO

Dato : 03-06-01 11:25

Hvad er prisen på TDK's bredbåndslinie 256/128? Altså KUN prisen på bredbåndslinien. Dette skal jeg nemlig betale, resten
(almindelige telefon, hvis nummer, favoritaftale o.s.v.) betaler mine forældre.

--
Har lige fået bekræftelsen fra TDK. Hold k.... hvor er det skrevet indviklet (selve priserne). Tror en fra Kina ville forstå det
bedre!!!!!!

Fra : Allan Olesen

Dato : 03-06-01 13:04

"KO" <kim.olsen@email.dk> wrote:

>Hvad er prisen på TDK's bredbåndslinie 256/128? Altså KUN prisen på bredbåndslinien. Dette skal jeg nemlig betale, resten
>(almindelige telefon, hvis nummer, favoritaftale o.s.v.) betaler mine forældre.

Det tror jeg ikke, du kan få specificeret, da det sælges som et samlet
produkt med lidt rabat. Kan du ikke bare aftale med dine forældre, at
du betaler det, abonnementet stiger med (hvilket vil være til din
fordel, da du derved scorer rabatten alene)?

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : KO

Dato : 03-06-01 15:18

Jo helt fint. Men hvad er det så helt præcist?

300 el. 350 kr./md.???

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en

Fra : Hov-Hov

Dato : 03-06-01 18:39

> Jo helt fint. Men hvad er det så helt præcist?
>
> 300 el. 350 kr./md.???

Slå det op!! TDC's hjemmeside siger jo selvsagt nok det hele!

Johnny

Fra : Allan Olesen

Dato : 03-06-01 20:25

"KO" <kim.olsen@email.dk> wrote:

>Jo helt fint. Men hvad er det så helt præcist?
>
>300 el. 350 kr./md.???

Du kan vel gå ind på TDC hjemmeside og finde prisen på BB. Så finder
du dine forældres seneste telefonregning og trækker abonnementsprisen
fra. Husk at korrigere for services, som dine forældre abonnerer på,
som ikke er med i BB - og vice versa. Jeg tvivler på, du finder nogen
her, som gider gøre arbejdet for dig.

Du må i øvrigt gerne skrive under det, du svarer på, og klippe det
væk, du ikke svarer på.

--
Allan Olesen, Lunderskov

Fra : Jonathan Stein

Dato : 04-06-01 10:36

KO wrote:

> Har lige fået bekræftelsen fra TDK. Hold k.... hvor er det skrevet indviklet (selve priserne). Tror en fra Kina ville forstå det
> bedre!!!!!!

De bekræftelser, jeg har set fra TDC indeholder en beregning, der starter med den gamle kvartalspris, derefter kommer ændringerne
og til sidst dukker den nye kvartalspris op. Forskel: Ny pris minus gammel pris!

M.v.h.

Jonathan

--
jsp-hotel.dk tilbyder profesionelle webhoteller med bl.a. Resin JSP,
PHP, MySQL, SSH/Telnet adgang, rå log-filer, grafisk statistik og