Hvad skal man være opmærksom på, når man k~
Fra : Rikke & Per

Dato : 05-07-05 18:25

Hej.

Vi er ganske nybegyndere i det at campere. Nu vil vi gerne i gang og skal
have købt et telt, men hvad skal vi være opmærksomme på, når vi kigger på
telt??

Familien består af to voksne og tre børn, så teltet skal ikke være af de
mindste og må også gerne være en hæderlig kvalitet uden at koste en
bondegård. Nogle forslag?

Bilka har f.eks. flere modeller af mærket "Outwell" på tilbud i denne uge.
Kan det anbefales?

m.v.h.
den måske kommende campingnørd

Fra : Pro

Dato : 05-07-05 18:46

Kan anbefale Outwell som familietelt, men værd sikker på at få det i den
rigtige str. til familien...da de store telte ikke lige er til at slå op og
ned på 5-10 min...men rigtigt gode familietelte...har selv et Hardford L til
vores lille familie....kig på str. i www.outwell.dk og vælg en str. der
passer til familien og jeres behov....Kim

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 20:38

On Tue, 5 Jul 2005 19:25:01 +0200, "Rikke & Per"
<>>prikke@newmail.dk<<> skrev:

> [...]
>
>Familien består af to voksne og tre børn, så teltet skal ikke være af de
>mindste og må også gerne være en hæderlig kvalitet uden at koste en

Outwell har fået nogle gode telte med lukket bund,, d.v.s at
teltsiderne er syet sammen med bunden, så det ikke blæser ind.
det er vist en ret vigtig detalje...

--
Vh Per

icq 8212837