Nokia 6100 bøvl
Fra : Georg

Dato : 04-07-05 18:30

Min Nokia 6100 er begyndt på når man ringer op, at man ikke kan høre
modparten, kun sit eget ekko. Det er lidt irriterende. Der er vel ikke andet
at gøre, end at indlevere den til rep?!

Georg

Fra : Mogens

Dato : 05-07-05 12:18

"Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse
> Min Nokia 6100 er begyndt på når man ringer op, at man ikke kan høre
> modparten, kun sit eget ekko. Det er lidt irriterende. Der er vel ikke
> [...]

Gør den det ved alle opkald, eller er det kun sporatisk, når du befinder dig
i et bestemt område?

Fra : Georg

Dato : 05-07-05 13:24

> andet

> Gør den det ved alle opkald, eller er det kun sporatisk, når du befinder
> dig
> i et bestemt område?

Det er nogle gange 2 ud af 3 opkald, og andre gange er der ingen problemer.
Jeg har oplevet det i Svendborg området og jeg bruger Sonofon. Jeg prøvede
med med min gamle SE t68i, men det var det samme, så jeg tror det er
netværket der er et eller andet med....

Georg