mb med integreret grafik og 2x vga
Fra : Nicolaj C.

Dato : 04-07-05 17:25

findes det ?
altså et bundkort med integreret grafik og 2 display udgange - begge vga
eller dvi - tv-udgange har ikke interesse.

Fra : JK

Dato : 04-07-05 21:12

On Mon, 4 Jul 2005 18:25:12 +0200, "Nicolaj C."
<fjernmigspamnic@events.dk> wrote:

>findes det ?
>altså et bundkort med integreret grafik og 2 display udgange - begge vga
>eller dvi - tv-udgange har ikke interesse.

Til hvilken type CPU ?

mvh

John

Fra : Nicolaj C.

Dato : 05-07-05 15:05

"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> wrote in message

> Til hvilken type CPU ?
>
> mvh
>
> John

939

Fra : JK

Dato : 05-07-05 15:13

On Tue, 5 Jul 2005 16:04:31 +0200, "Nicolaj C."
<fjernmigspamnic@events.dk> wrote:

>"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> wrote in message

>939

Har jeg ikke hørt om endnu. Til socketA havde Epox eet nforce2 igp m.
2 analoge vga udtag, men det kan ikke købes mere. Min kone bruger
sådan eet.

Nforce2 igp er ikke rigtigt blevet gentaget med Nforce3 og 4, - endnu.

mvh

John

Fra : Nicolaj C.

Dato : 05-07-05 19:09

"JK" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> wrote in message

> [...]
> sådan eet.
>
> Nforce2 igp er ikke rigtigt blevet gentaget med Nforce3 og 4, - endnu.

Tak for svar John !

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=639
Jeg gav mig til at læse om MIS's ATI IGP.
De skriver om "Sorroundview" hvor man får 3x display med et ektra kort. Det
synes jeg også er en fin ting, idet man ikke taber den integrerede. De giver
selv Microsoft Fligth Simulator som eksempel i manual.