ASP script til håndtering af mySQL DB
Fra : Adam Ellesøe

Dato : 04-07-05 12:40

Er der nogen der kender et asp script til håndtering af mySQL database??
Er ved at blive sindsyg over at skrive hver enkel komando, og jeg ved at der
findes php scripts (ex phpadmin mysql) der kan klare opgaven, men gider ikke
sætte min IIS op til php (hvilket jeg heller ikke fatter en s... af)..

--
MVH
Adam G. Ellesøe

Fra : JonZ

Dato : 05-07-05 19:39

Adam Ellesøe wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> sætte min IIS op til php (hvilket jeg heller ikke fatter en s... af)..

Præcis hvad er det du gerne vil have det skal gøre, er det database adgangen
eller hvad?

Hilsen JonZ

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Adam Ellesøe

Dato : 06-07-05 15:11

> Præcis hvad er det du gerne vil have det skal gøre, er det database
> adgangen
> eller hvad?
Øhh, det som phpmyadmin kan... Dvs håndtering af de forskellige tabels og
deres værdier. Så som inset, delete, update osv... Altså overblik og
brugervenlighed alá access..
--
MVH
Adam G. Ellesøe

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 06-07-05 15:21

> Øhh, det som phpmyadmin kan... Dvs håndtering af de forskellige tabels og
> deres værdier. Så som inset, delete, update osv... Altså overblik og
> brugervenlighed alá access..

Et Front End GUI, formoder jeg?

Fra : Adam Ellesøe

Dato : 06-07-05 15:26

> Et Front End GUI, formoder jeg?
Er ikke sikker på hvad det er, ved bare at b-one bruger
http://www.phpmyadmin.net/home_page/index.php ver. 2.5.7 og det skal helst
kunne det samme