nogen der kender denne P&T
Fra : S.B.

Dato : 03-07-05 22:02

læste engang om en P&T som bestod af nogle søer, som indbyrdes var
forbundet med en å, og i den å måtte man kun fiske med flue, mener den
ligger i sønderjylland, nogen der kender navnet på denne P&T?

Steen

Fra : Johnny

Dato : 04-07-05 08:08

Hej Steen

Jeg er ret sikker på det er Arrild fiskesø du tænker på

Mvh. Johnny

Fra : S.B.

Dato : 05-07-05 22:27

"Johnny" <johnny@midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Hej Steen
>
> Jeg er ret sikker på det er Arrild fiskesø du tænker på
>
> Mvh. Johnny

Ja det var lige netop den, takker
Nogen der har prøvet at fiske der? og ved lidt om hvordan fangstmulighederne
er der?

Steen

Fra : pepss

Dato : 06-07-05 16:35

"S.B." skrev
> "Johnny"

> Ja det var lige netop den, takker
> Nogen der har prøvet at fiske der? og ved lidt om hvordan
> fangstmulighederne er der?

ja var der for 14 dage siden med fluestangen i ca. 2 timer. jeg fange ikke
noget (det har jeg tilgode endnu ) men der var da bid og der er også
mange fisk at se!
alt i alt en rigtig fin sø..... næsten for fin efter min smag .......

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner