pocket-pc
Fra : Finn Kristensen

Dato : 03-07-05 19:03

Hej

Findes der en pascal kompiler som kan oversætte til pocket-pc, HP iPAQ 2110?
Eller skal man hellere anvende et andet sprog?

Finn.

Fra : Christian Iversen

Dato : 04-07-05 00:12

Finn Kristensen wrote:

> Hej
>
> Findes der en pascal kompiler som kan oversætte til pocket-pc, HP iPAQ
> 2110? Eller skal man hellere anvende et andet sprog?

FreePascal har haft ARM-support i et stykke tid (ARM er den CPU der bliver
brugt i PocketPC-sammenhænge) og er netop nu ved at færdiggøre et WinCE
port. (Hvilket burde være relativt nemt når nu ARM supporten allerede
findes).

Hvis du vil vide mere, så join #fpc på irc.freenode.net, de kan helt sikkert
svare på nuværende status.

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Finn Kristensen

Dato : 04-07-05 20:35

Tak det var lige det jeg gerne ville høre.
Finn.