50 kr i rabat på moms
Fra : Leonard

Dato : 03-07-05 13:15

Er der ikke længere 50 kr i rabat ved rettidig indbetaling af moms via
"Homebanking" ?

- jeg synes ikke det fremgår af nogle skærmbilleder ved angivelsen.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 03-07-05 14:07

Leonard wrote:
> Er der ikke længere 50 kr i rabat ved rettidig
> indbetaling af moms via "Homebanking" ?

Du skal selv trække de 50 kr. fra beløbet.

Se denne vejledning:
http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=163605&vID=0&search=50

--
/Lars

Forum for DVD+HDD optagere:
www.recordere.dk

Fra : Leonard

Dato : 03-07-05 15:22

"Lars Ladingkaer" <ng.mail2@ladingkaer.comX> wrote:

>Se denne vejledning:
>http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=163605&vID=0&search=50

Tak for linket, hvori der står:

Du får maksimalt godtgørelse i ét år. Der ydes ikke godtgørelse for
perioder, der har betalingsfrist efter 14. maj 2005.

Deraf konkluderer jeg at ordningen er ophørt og at jeg alligevel har
fået godtgørelse 2 gange, så jeg må hellere lige rette min
indbetaling, så de 50 kr. er med igen.

Fra : ha

Dato : 08-07-05 16:59

Leonard wrote:
> Deraf konkluderer jeg at ordningen er ophørt og at jeg alligevel har

Ja, det er den http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=331630

/ha