Rørsanger ?
Fra : .J.S...

Dato : 02-07-05 21:48

Nu har jeg fået fat i en fuglebog, men jeg synes det er svært at gå til...

Er dette en Rørsanger ?
http://home5.inet.tele.dk/joska/pics/pip1.jpg
http://home5.inet.tele.dk/joska/pics/pip2.jpg

mvh/JS

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-07-05 22:29

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg fået fat i en fuglebog, men jeg synes det er svært at gå til...
>
> Er dette en Rørsanger ?
> http://home5.inet.tele.dk/joska/pics/pip1.jpg
> http://home5.inet.tele.dk/joska/pics/pip2.jpg

Med de brune øjne og lyse ben, kunne det bedre være en Tornsanger, men jeg
er ikke sikker.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Stig Linander

Dato : 04-07-05 20:51

J.S. spurgte ...

Preben Riis Sørensen svarede ...

> Med de brune øjne og lyse ben, kunne det bedre være en Tornsanger,
> men jeg er ikke sikker.

Jeg tror Preben har ret. Farverne er ikke ret gode, men så vidt jeg
kan se har fuglen hvid strube og varmt brune svingfjer. Den let
kantede hovedform passer også på Tornsanger.

Mange hilsner,

Stig.
--
Stig Linander | Farum - Denmark | http://www.linander.dk/stig/
The Ophiuchan | 55d49'N 12d21'E | mail: "Who am I?" on Home Page

Fra : .J.S...

Dato : 05-07-05 13:58

"Stig Linander" <no_reply@050704.dk> skrev i en meddelelse
> J.S. spurgte ...

> Preben Riis Sørensen svarede ...

> Jeg tror Preben har ret.

Takker for svarene.

Den skal jo ha et navn i billedarkivet

> Farverne er ikke ret gode,
Den sad på en gren som ragede op i solen og baggrunden var i skygge, og det
fik jeg ikke kompenseret for så den blev noget overbelyst.
Har så reguleret det ned men det er ikke godt for farverne.

mvh/JS