SLI til Socket 754 ???
Fra : Allan \(6630\)

Dato : 02-07-05 18:36

Nogen der har set et bundkort til socket 754 med 2 pci*16 porte ?
Det er til en Amd Athlon 64 3200+

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-07-05 19:58

"Allan \(6630\)" <marlanNEJNEJNEJ@privat.dk> crashed Echelon writing

> Nogen der har set et bundkort til socket 754 med 2 pci*16 porte ?
> Det er til en Amd Athlon 64 3200+

Tror ikke der kommer PCI-E til S754

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-07-05 17:29

Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> crashed Echelon writing

> Tror ikke der kommer PCI-E til S754

OG det vil jeg så tage til mig igen da der er kommet et MSI K8N Neo3-F med
PCI-E port, dog ikke SLI.

--
Bjarke Andersen

Fra : Allan \(6630\)

Dato : 04-07-05 19:25

Jeg har selv set en del pci-e til socket 754..
20 stykker eller noget, det var derfor jeg håbede...