moms på biler?
Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 17:03

Hvis man køber og sælger brugte biler, hvordan er det så med momsen?

Mvh Tommy

Fra : Nico de Jong

Dato : 02-07-05 19:15

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man køber og sælger brugte biler, hvordan er det så med momsen?

Du skal være mere specifik i hvad du vil vide
Nico

Fra : alexbo

Dato : 02-07-05 19:22

"TBJ" > skrev

> Hvis man køber og sælger brugte biler, hvordan er det så med momsen?

http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=83293&vID=200181&i=45&action=open#i83293

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 23:05

> http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=83293&vID=200181&i=45&action=open#i83293

Jeg siger tak. Som jeg læser det, skal man betale moms af avancen. Der er
nogen særlige krav til faktureringen - men kan du se andre end "at man ikke
må specificere momsen ud" ?
Mvh Tommy

Fra : alexbo

Dato : 03-07-05 10:44

"TBJ" skrev

> Jeg siger tak. Som jeg læser det, skal man betale moms af avancen.
Ja, det er ikke meget anderledes end alm. moms, udover at købsmoms
fratrækkes på den enkelte handel og ikke sammen med andet moms.

Der er nogen særlige krav til faktureringen - men kan du se andre end "at
man ikke
> må specificere momsen ud" ?
Nej.

mvh