Video med dyr
Fra : Anette Rasmussen

Dato : 04-12-00 15:40

Er der nogen, der kender titler på videofilm med dyr?

Gerne danske bondegårdsdyr eller film med de mere eksotiske. Det er til en
dreng på 2½ år.

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : THOMAS PAW NIELSEN

Dato : 03-12-00 00:01

Anette Rasmussen <alr@tdk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:90gabo$b4c$1@news.inet.tele.dk...
> Er der nogen, der kender titler på videofilm med dyr?
>
> Gerne danske bondegårdsdyr eller film med de mere eksotiske. Det er til en
> [...]
Min søn på 2 1/2 er helt vild med Hugo på safari,den er god,Hugo fortæller
om oplevelser og man ser både løver krokkodiller,grippe,giraffer osv.
Babe den kække gris er også en sjov film,som han har set hos nogle af vores
venner her i Weekenden.
God fornøjelse,fra Karin
Ps:jeg er vist også kommet til at sende den til dig privat Annette Linnea,er
nybegynder her!!!!!