Nyt Bundkort = 'Ny' maskine ?
Fra : Jørn

Dato : 02-07-05 07:47

Hej jeg har en ½gammel pc , den er ikke længere hurtig, men dog ret
velfungerende. Nu har jeg fået den idé at skifter jeg bundkort, CPU og får
nye RAM, vil det så være muligt at få en så godt som ny maskine igen? Det
øvrige hardware fejler jo intet ?
jørn

Fra : Petersen_Michael

Dato : 02-07-05 07:54

In news:42c63882$0$85095$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Jørn <jornhansen2@gmail.com> Typed:
> [...]
> og får nye RAM, vil det så være muligt at få en så godt som ny
> maskine igen? Det øvrige hardware fejler jo intet ?

En hurtigere harddisk, og et hurtigere grafikkort vil også hjælpe
Men det kommer self. an på hvad du har pt.
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Ulrik Løye

Dato : 02-07-05 16:06

"Jørn" <jornhansen2@gmail.com> wrote in message
> [...]
> nye RAM, vil det så være muligt at få en så godt som ny maskine igen? Det

Jeg foretrækker selv at opgrade de enkelte dele hen af vejen - præcis som du
foreslår. Kunsten er dog at opgradere de rigtige ting så du udnytter al
hardwaren mest mulig og undgår flaskehalse.

/u