Syg sugemalle
Fra : Thomas

Dato : 01-07-05 22:27

Hej

Jeg har en sugemalle i mit akvarie... Jeg ved ikke hvad arten hedder,
så jeg har lagt et billede af den i dk.binaer (under titlen 'billede af syg
fisk')

Den plejer at være rimelig livlig - men det meste af dagen idag, har den
lagt helt stille nede på bunden. På et tidspunkt lå den næsten på siden...

Jeg prøvede lige at 'prikke til den' med nettet - og der flyttede den sig
meget hurtigt... Men lagde sig næsten omgående helt stille igen, 20-30
centimeter længere fremme...

Alle andre fisk og andre sugemaller i akvariet virker friske... Er der
nogen
der har en idé om hvad min fisk fejler - og om jeg kan gøre noget for at
redde den? Eller vil det være bedre bare at slå den ihjel med det samme?

Mvh. Thomas

Fra : Thomas

Dato : 01-07-05 23:17

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg ved ikke hvad arten hedder,
> så jeg har lagt et billede af den i dk.binaer (under titlen 'billede af
> syg
> fisk')

Det har jeg så ikke alligevel... Den vil ikke sende beskeden...
Men måske nogen har nogen forslag alligvel????

Fra : Bainz

Dato : 02-07-05 00:00

Er der noget at se på den som om den er syg..........?

Fra : Thomas

Dato : 02-07-05 10:30

"Bainz" <bainz@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noget at se på den som om den er syg..........?

Jeg er ikke lige sikker på hvad du mener?? Altså fisken ligner sig selv.
Men den ligger meget stille... Det er dog som om der er lidt mere liv i
den idag... Så nu vil jeg holde lidt øje med den, for at se om den bliver
mere frisk, eller om den 'går istå' igen...

..Thomas