A8V Deluxe 3Dmark05 CPU score..OMG
Fra : Ukendt

Dato : 01-07-05 20:13

Prøvede at teste mit nye system..

A8V Deluxe
Athlon64 3000+
2*512 mb pc2100
Radeon 9550 256mb

Min CPU scorede "hele" 1117 3Dmarks...
sammenlignet med andres er det vist rimelig sølle..!.. any comments.. de
øverste lå på 7000 med samme CPU.!!

/DN

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-05 20:19

"Daniel" <DN> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min CPU scorede "hele" 1117 3Dmarks...
> sammenlignet med andres er det vist rimelig sølle..!.. any comments.. de

Og hvilket grafikkort havde han så i dyret..??

Dit er jo ret sølle efter dagens standarder.....no offence....

3Dmark tester primært, som navnet siger, 3D-ydelsen, altså grafikortet. CPU
og ram har da effekt, men ikke noget voldsomt i forhold til grafikkortet.

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-05 20:25

"Ivan"
> Og hvilket grafikkort havde han så i dyret..??

Der sad et 6800 i, ville også hellere have mit nye 9800 Pro i, men det
bliver så varmt at det lukker ned lidt inde i testen..!!... har haft det i
14 dage, men endnu uden at se noget ordetnligt fra det!! ret træls.. tror
jeg skal ned og udnytte garanti perioden!

/DN

Fra : FedeDorit

Dato : 01-07-05 20:44

> [...]
>
> Min CPU scorede "hele" 1117 3Dmarks...
> sammenlignet med andres er det vist rimelig sølle..!.. any comments.. de

Cpu er ikke alt !!
Det er nok dit gfx kort og ram der er flaskehalsen evt. chipset på bundkort

Jeg får 3293 i 3Dmark05 Pro v1.2.0 default opsætning
Jeg har:
XP2600+ T.Bred FSB 333 mzh (2.08 ghz)
Abit NF7-S V2.0 (Nforce2 chipset)
2*512 mb PC3200 Samsung (som selvfølgelig kun kører som PC2700 ram)
MSI Geforce 6600GT 128 mb AGP x8

Køb et bedre gfx kort og noget PC3200 ram så det kan køre synkront med
cpu´en.
Lige nu kører du nok 400 mzh på cpu og 266 mhz på rammen.
De andre der har fået 7000 *kan* have kørt med andre opsætninger end
standard,så man kan ikke helt regne med dem.
Det ser jo godt ud hvis man scorer 7000