Er der andre end mig . . ?
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 01-07-05 13:30

Når jeg benytter Arkivalier Online undrer det mig at der somme tider er
billeder der aldrig når frem til min skærm . . . om jeg så går ud og
graver kartofler op, - - så sker der intet.

Det er kun enkelte sider, men det kan jo være lige den side jeg mangler.
Hamrende irriterende, men inden jeg iklæder mig harnisk vil jeg lige
høre om jeg er den eneste.
Konkret mangler jeg lige nu Horsens døde 1768 - 69 opslag 302.
Hilsen Flemming

Fra : Martin Bjarklev

Dato : 01-07-05 13:39

"Flemming Svendsen" <zeus2SLET@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om jeg er den eneste.
> Konkret mangler jeg lige nu Horsens døde 1768 - 69 opslag 302.

Hej Flemming,

Nææh, jeg oplever også at det KAN ske... jeg prøver at refreshe skærmen (F5)
og ryger så tilbage på side 1.
SÅ indtaster jeg sidenummer igen - men den kommer bare ikke frem.... og jeg
har endda en 2Mbit linie...

Verdammt ! men der er altså enkelte sider der bare ikke vil.

Mvh
Martin

Fra : dannebrog

Dato : 01-07-05 16:44

Jeg plejer i ligende tilfælde at gå tilbage til forsiden for AO, logge ud,
og så lukke browseren.

Åbne browseren igen, begynde forfra på AO - og så kommer billedet som regel.

Men det er noget rod.... Dårlig service, faktisk....

M.v.h.

Ulrich

--
Slægtsforskning på internet
er netop udkommet, se mere på www.libris.dk

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : Rikke Fjordbak Ravn

Dato : 02-07-05 08:16

"Flemming Svendsen" <zeus2SLET@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> Konkret mangler jeg lige nu Horsens døde 1768 - 69 opslag 302.

Hej Flemming

Hvis det er Horsens Sogn, Nim Herred, Skanderborg Amt, 1743-1746 oplag 302
så kan jeg godt få den frem.

Til gengæld kan jeg ikke få kontakt til opslag 51 og 52 Nørre Tranders Sogn,
Fleskum Herred, Aalborg Amt 1846-1872.

Måske skal vi have gang i en bytteordning?

mvh
Rikke F. Ravn

Fra : Anker Eriksen

Dato : 02-07-05 10:38

Hej Rikke
Jeg kan ikke "som dig" få kontakt til - Nørre Tranders 1846-1872 - C152B-B
025, siderne K02-21-A til 26 mangler.
mvh
Anker

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 02-07-05 22:10

---------
Ja-tak det havde jeg gerne gået med til, men jeg kan heller ikke komme
igennem til dine ønsker.
Hilsen en mildest talt fortvivlet bruger . . . . og gid f..... havde,. .
.. . (så har jeg ikke sagt for meget. )
Flemming Svendsen

Fra : hughw36

Dato : 02-07-05 15:47

også der er brug for et forum hvor alle kan reportere fejlerne
hvilket AO også læse

We have a big success with the error reporting systems on
http://ancestry.co.uk/
(we only await 1841 and 1851 and all of England and Wales is on line.)

board here
http://boards.ancestry.com/mbexec/board/an/topics.ancestry.uk-ire

Author: L. Brown
is Project Manager
Ancestry in Prova Utah Usa and very helpful

you may also email him directly

I see it wil take a year to set up a better AO server on the 100mb line

at Slotsholm

really there should be one mirror to each archive in house at LAK RA
etc
then the films and fiche cold be replaced

but only if the images ake 10 seconds to display

I have a 6mbs/ 6mbs line on the new Brumleby net and AO is noticeably
quicker

Just found HC Andersens's burial in Hvor Fru kirkeboger
does any one have his baptism and confirmation references?

regatrds

Hugh W

my new photo blog
http://slim2005.blogspot.com/

http://wc.rootsweb.com/cgi-bin/igm.cgi?db=lapham
one-name study with over 2000 LAPHAM amongst 3800 individuals and 1000
marriages

soc_genealogy_britain_moderated
http://groups-beta.google.com/group/sgbm?hl=en

http://boards.ancestry.com/mbexec?htx=board&r=rw&p=localities.scan-balt.denmark