Rasteplads med overnatningsmulighed i nærh~
Fra : Jacob Madsen

Dato : 01-07-05 09:11

Hej

I morgen aften kører vi til Polen. Med start i Randers omkring kl.18-19
stykker og vil så være omkring Berlin midt på natten. Er der et sted
deromkring, hvor nogen ved, at man stoppe og sove et par timer eller tre i
nogenlunde sikkerhed?

Hilsen Jacob

VW Caravelle, Dethleffs Rally Nomad - 1 kone og 6 unger

Fra : BR

Dato : 03-07-05 11:13

Hej Jacob

Jeg ved ikke om du når at se dette svar, men jeg har fra en lastbilchauffør
hørt at det sikreste er at holde ind på et Autohof, som er restepladser der
ligger lidt fra motorvejen.

Du finde dem her http://www.autohof-guide.de/start.htm

MVH /JR