opgradering
Fra : Saitek

Dato : 30-06-05 18:51

TDC lovede først en opgradering til dobbelt hastighed den 1 maj, siden blev
det inden 1 juli. Men jeg har ikke fået nogen extra hastighed.

Klager i morgen, men vil lige høre om det er normalt?

mvh møller

Fra : J

Dato : 30-06-05 21:48

Saitek wrote:
> [...]
> det inden 1 juli. Men jeg har ikke fået nogen extra hastighed.
>
> Klager i morgen, men vil lige høre om det er normalt?

Du blander tingene sammen.

/Jan

Fra : Saitek

Dato : 01-07-05 18:31

"J" <net@net.net> skrev i en meddelelse

> Du blander tingene sammen.
>
> /Jan

Og hvorfor er det lige at jeg gør det? Mit spørgsmål er om min situation er
normal, altså om der er flere der endnu ikke har fået en opgradering? Kunne
da være rart at vide før jeg sætter noget i gang? Blande sammen, nej! Ganske
logisk og ligetil.

Fra : J

Dato : 03-07-05 23:03

Saitek wrote:

> [...]
> da være rart at vide før jeg sætter noget i gang? Blande sammen, nej! Ganske

1. maj var en gratis opgradering. 1. juli er en "tvungen".
Det er to forskellige kampagner.

/J

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-07-05 18:44

"Saitek" <wicbdk@Jubi.com> crashed Echelon writing

> TDC lovede først en opgradering til dobbelt hastighed den 1 maj, siden
> blev det inden 1 juli. Men jeg har ikke fået nogen extra hastighed.
>
> Klager i morgen, men vil lige høre om det er normalt?

Hvorfor starter du ikke i TDC interne grupper?

--
Bjarke Andersen

Fra : Saitek

Dato : 03-07-05 12:08

"> Hvorfor starter du ikke i TDC interne grupper?

> --
> Bjarke Andersen

---

ok jeg glemmer alt om det, men det må da være let at skrive noget i
retning af " jeg har fået det " så var jeg glad. Kender ikke de grupper du
snakker om.

Men jeg checker ikke længere denne tråd. Det er ok.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-07-05 12:09

Saitek skrev:

>ok jeg glemmer alt om det, men det må da være let at skrive noget i
>retning af " jeg har fået det " så var jeg glad. Kender ikke de grupper du
>snakker om.

De starter med tele.*
--
Knud

Fra : rEh

Dato : 04-07-05 14:35

> De starter med tele.*
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

"Topposter du svar" så ryger du på min ignoreringsliste"

hvad skal det sige

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-07-05 18:44

rEh skrev:

>"Topposter du svar" så ryger du på min ignoreringsliste"

Top betyder jo øverst, så dvs. svarer man over det citerede, så
er man topposter.

Iøvrigt er det også en god ide, at klippe i det man citerer, så
man kun citerer det man svarer på.

Så her kunne du ha' nøjedes med at citere min signatur.
--
Knud