Oksefilet i Webergrill (haste-haste :-/ )
Fra : Mads Th. Pedersen

Dato : 30-06-05 16:31

Står og skal til at tilberede ca. 2 kg oksefilet i en Webergrill, men
har glemt at medbringe mit stegetermometer.

Er der nogen der har en ide om hvor lang tid sådan en svend skal have,
når den skal serveres kold som roastbeef (ved godt, at roastbeef
normalt ikke laves af filet, men den var på tilbud...)?

Mvh Mads

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-06-05 18:00

"Mads Th. Pedersen" <cyklopaten@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har en ide om hvor lang tid sådan en svend skal have,
> når den skal serveres kold som roastbeef (ved godt, at roastbeef
> normalt ikke laves af filet, men den var på tilbud...)?

Max. en timestid, vil jeg skyde på.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 6/30/05)

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 04-07-05 20:36

> [...]
> når den skal serveres kold som roastbeef (ved godt, at roastbeef
> normalt ikke laves af filet, men den var på tilbud...)?

Endte med at vælge den mest oplagte løsning: at ringe til en slagter og
spørge Gav den derefter 35 minutter - og den endte så med at blive lige
lovligt rød efter min smag, men andre ville sikkert sige, at den var lige
som den skulle være

Mvh Mads