A8V Deluxe og Micase PSU
Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 14:40

Hej igen.

Jeg er ikke glad for at skulle købe ny PSU, da jeg er glad nok for den lille
Micase.
Ifølge Asus manualen burde PSU'en være i stand til at klare skærene.
Jeg har nu fået liv i bundkortet ved at kortslutte en sort ledning med den
grønne i ATX stikket, så når jeg tænder for PSU'en starter det hele op, HDD
spinder, CPU fan, grafikkort køler starter også.

Men det er som om der intet grafikkort sidder i maskinen. Skærmen burde jo
tænde selv, men når jeg "tænder" for skærmen ved at trykke på powerknappen
(på skærmen) viser den bare nogle testfarver - som den altid gør når intet
grafikkort er sat til.

Det er et Geforce FX5200 det burde vel være kompatibel med A8V'en?
nogen gode råd?

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 14:51

Tænkte på, kan jeg måle om det er grafikkortet der er galt med eller?
Det har virket fint for under 1 uge siden.

Jeg har et multimeter, kan jeg måle stikket på grafikkortet for at se om det
er der det er galt eller ej, hvis ja, hvilke "huller" i stikket skal jeg
stikke pindene ind fra multimeteret?

Andre gode råd er velkomne