A8V Deluxe endnu engang.. hakker i spil??
Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 11:48

Har lige installeret alt forfra, og lagt et spil ind for at teste mit nye
bundkort samt Athlon64 3000+..

Men den hakker i spillet.. mere end den gjorde med min P4 1600@2000 gjorde
med samme spil.. Jeg kan ikke forstå dette da den burde være overlegen til
dette spil (CounterStrike Source).. nogle der ved hvor grunden kan findes??
eller er det, det samme som forårsager de "sortskærms blink" som jeg
beskriver i min forige tråd?

Mvh.
Daniel

Fra : N´far

Dato : 30-06-05 12:22

"Daniel" <DN> skrev i en meddelelse
> [...]
> med samme spil.. Jeg kan ikke forstå dette da den burde være overlegen til
> dette spil (CounterStrike Source).. nogle der ved hvor grunden kan

Er det det eneste spil, hvor det hakker?
Hvis nej:
Kør en futuremark 3Dmark05 test og post resultatet herinde.Hvor meget ram
har du/ hvor hurtig er din internetforbindelse og hvilket grafikkort sidder
i ?
Har du installeret chipsetdriver ( bundkortdriver ) og grafikkortdriver ?

vh

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 12:44

"N´far"
> Kør en futuremark 3Dmark05 test og post resultatet >herinde.

Får lige gjort når jeg har fået kørt future mark :) regner med senest kl. 17
idag..

/Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 15:20

Jaja.. Den kunne ikke engang gennemføre FutureMark 3Dmark05..

Medd.:
IDirect3DDevice9::DrawIndexedPrimitive failed: Out of Video memory
(D3DERR_OUTOFVIDEOMEMORY)

Det da nice med mit "nye" Radeon9800pro..

pc specs.

Amd Athlon64 3000+
A8VDeluxe
2*512 PC2100 ram (sidder som var det dual)
Radeon9800Pro 128mb
300w psu...buuuh..

/Daniel

Fra : N´far

Dato : 30-06-05 16:11

> [...]
>
> /Daniel

Har du installeret chipsetdriver ( bundkortdriver ) og grafikkortdriver ?

Aparture size i bios skal stå på 128mb eller 256mb.
Se lige efter.
Prøv´ ellers geninstallere grafikkortdriveren.
www.ati.com , her finder du den.

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 22:06

"N´far"
> Har du installeret chipsetdriver ( bundkortdriver ) og grafikkortdriver ?

Grafikkort driver blev downloaded før idag.. Chipset driver har jeg ikke
lige fået kigget på..

> Aparture size i bios skal stå på 128mb eller 256mb.

Har prøvet at sætte den til 128 (selvom jeg ikke mener dette grafikkort bør
behøve hjælp).. kom lidt længere, men skærmen gik i sort alligevel...

> Se lige efter.

> Prøv´ ellers geninstallere grafikkortdriveren.
> www.ati.com , her finder du den.

Kigger lige på det chipset..

/Daniel