MS Windows
briani 27239
hurtig opstart
Fra : Lars K.

Dato : 30-06-05 04:54

hvor er det at man ændre i registreingsdatabasen så xp er hurtigere til at
starte op istedet for at man skal sidde og vente ca 30 sek.

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 30-06-05 17:52

"Lars K." <ingen@adgang.dk> skrev:
Thu, 30 Jun 2005 05:54:07 +0200 i dk.edb.system.ms-windows
>hvor er det at man ændre i registreingsdatabasen så xp er hurtigere til at
>starte op istedet for at man skal sidde og vente ca 30 sek.

Det ville jeg sandelig også gerne vide.
Min Win XP er 2 min om at komme igang (lorte program).

Erik Helmer Nielsen

Fra : John

Dato : 30-06-05 18:14

"Erik Helmer Nielsen" skrev i en meddelelse

> Min Win XP er 2 min om at komme igang (lorte program).

Nånå..:) prøv evt:

http://www.tweakxp.com/article37006.aspx

http://www.tweakxp.com/article37496.aspx

Flere tips:
http://www.tweakxp.com/performance_tweaks.aspx

Mvh John

Fra : Erling Grau

Dato : 30-06-05 21:31

"Erik Helmer Nielsen" <ehelmer@boerne.invalid> skrev i en meddelelse
> "Lars K." <ingen@adgang.dk> skrev:
> Thu, 30 Jun 2005 05:54:07 +0200 i dk.edb.system.ms-windows
>
> Det ville jeg sandelig også gerne vide.
> Min Win XP er 2 min om at komme igang (lorte program).

Hvor meget "lort" har du bedt XP om at tage med ved start? Det skulle du
måske undersøge!

Erling

Fra : Hans

Dato : 30-06-05 22:20

Erik Helmer Nielsen wrote:
> "Lars K." <ingen@adgang.dk> skrev:
> Thu, 30 Jun 2005 05:54:07 +0200 i dk.edb.system.ms-windows
>
> Det ville jeg sandelig også gerne vide.
> Min Win XP er 2 min om at komme igang (lorte program).

Du kan jo starte med at gå ind i enhedshåndteringen og sætte dine ubrugte
IDE-Kanaler til "Intet". Hvis du har nogen vil du blive forbavset ved næste
start.

Hans

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 01-07-05 01:21

Hans wrote:
> Du kan jo starte med at gå ind i enhedshåndteringen og sætte dine ubrugte
> IDE-Kanaler til "Intet". Hvis du har nogen vil du blive forbavset ved næste
> start.

Giver det hurtigere opstart?

--
Thomas Damgaard Nielsen - http://thomasdamgaard.dk
"Det er i hvert fald i størrelsesordenen 1000 eller flere om året der

Fra : hansen

Dato : 30-06-05 23:51

> [...]
>
> Det ville jeg sandelig også gerne vide.
> Min Win XP er 2 min om at komme igang (lorte program).

Erik Helmer Nielsen er en travl mand, der bruger et lorteprogram.