A8V Deluxe - Siger ingen Bios installeret?~
Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 18:32

Det siger den hver gang jeg starter pcén op.. Selvom jeg lige har succesfuld
opdateret biosen via XP.. plus at når jeg går ind i biosen "som
mangler"...så kan jeg se information om hvilken udgave det er osv....den er
der og alt fungerer..men den siger den ikke er installeret? nogle der ved om
det er noget der skal gøres noget ved? eller om....

/Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 18:47

Daniel wrote:
> [...]
> der og alt fungerer..men den siger den ikke er installeret? nogle der ved om
> det er noget der skal gøres noget ved? eller om....

hvis der er nogle ekstra controllere i dit system, kan det også være dem
der melder at bios'en ikke er installerer (læs: scsi controllere,
onboard RAID osv.)

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-06-05 18:56

"Daniel" <DN> crashed Echelon writing

> [...]
> osv....den er der og alt fungerer..men den siger den ikke er
> installeret? nogle der ved om det er noget der skal gøres noget ved?

Hvad siger den helt præcis?

Kører du med SCSI controller?

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 19:38

Kører kun med Ide HD.. så det er sikkert derfor, men kan man "slukke for
raid funktionen" da jeg ikke bruger andet end den IdeHD..?

/DN

Fra : Peet

Dato : 16-07-05 19:28

"Daniel" <DN> skrev i en meddelelse
> Kører kun med Ide HD.. så det er sikkert derfor, men kan man "slukke for
> raid funktionen" da jeg ikke bruger andet end den IdeHD..?
>
> /DN

Du kan disable i BIOS - er det ikke SATA disk du har ....