Kattebakker
Fra : Crazy Camilla

Dato : 29-06-05 14:00

Hej.

Hvor står jeres kattebakke(r) henne?

MVH Camilla.

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 14:07

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?

Vi har en i stuen, en under vores trappe til 1.salen, en i vores soveværelse
( temmelig stort soveværelse ) og så har vi to små bakker på vores loftrum.
Sidstnævnte er sådan en sikkerhedsforanstaltning, hvis kattene skulle
forvilde sig ind på loftet, uden vi opdager det. Det er sket nogle gange.

Bakken i stuen bruges sjældent, men vi har den alligevel...

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Carina Kristensen

Dato : 29-06-05 14:32

badeværelset...

Fra : JytteJ

Dato : 29-06-05 14:34

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?
>
> MVH Camilla.

I badeværelset.
Hvorfor spørger du ?

Venlig hilsen
JytteJ

Fra : Crazy Camilla

Dato : 29-06-05 16:14

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> I badeværelset.
> Hvorfor spørger du ?
>
> Venlig hilsen
> JytteJ

Hej.

Fordi jeg vil høre om der er nogen der er så "tossede" at stille deres
kattebakke i køkkenet, fordi det overvejer jeg at gøre når jeg flytter, da
der er meget lidt plads på badeværelset, og der er gulvtæppe i de andre rum.
Men jeg kan ikke blive enig med mig selv om hvorvidt jeg synes det er for
ulækkert at have den i køkkenet. Alternativet er at bakken skal løftes ud af
badeværelset hver gang jeg skal bade, da den kun kan stå i brusenichen.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 29-06-05 16:39

Crazy Camilla skrev i en meddelelse...

> [...]
> der er meget lidt plads på badeværelset, og der er gulvtæppe i de andre

Begge mine kattebakker står i køkkenet. Der er overhovedet ikke plads på
toilettet (ikke engang til at jeg kan tage brusebad - arghh), og næsten ikke
plads i køkkenet, men køkkenet havde nu alligevel mest plads. Bare man tager
sine forholdsregler og vælger de rigtige bakker er der ikke noget problem.
Mine bakker er overdækkede, ellers ville det ikke være til at holde ud. Og
ellers kører jeg ellers bare med normal hygiejnefornuft. Hvis jeg taber
bestik eller lignende på gulvet bliver det vasket godt med opvaskemiddel.
Hvis der ryger mad samme vej, bliver det enten kasseret eller spist af
misserne og så fremdeles. Vasker altid hænder hvis jeg har haft fat i
bakkerne inden jeg rører ved køleskab, komfur eller skabslåger. Mine katte
har også adgang til køkkenbordet, da vinduet her er deres primære
udsigtsplads. Kan godt være nogen synes det er ulækkert, men med min
rengøring (som aldrig har været den bedste) virker det alligevel, og der er
aldrig nogen der er blevet syge af noget fra mit køkken.

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Kate

Dato : 29-06-05 20:18

"Tina Susanne Johansson" <dur@ikke.invalid> wrote in

> Mine katte
> har også adgang til køkkenbordet, da vinduet her er deres primære
> udsigtsplads.

Det har mine også for de elsker at følge med i hvad der foregår
udenfor. Min nabo fortæller at Doughnut nøje følger hende når hun
bevæger sig rundt i sit køkken eller ude ved bilen

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 29-06-05 20:57

"<klip> Alternativet er at bakken skal løftes ud af
> badeværelset hver gang jeg skal bade, da den kun kan stå i brusenichen.
</klip>

Mine kattes bakke på badeværelset står da i brusenichen, så besværligt er
det altså heller ikekeat flytte den *smil*

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Kate

Dato : 29-06-05 21:03

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <zasha_x@FJERNDETTEhotmail.com> wrote
in news:42c2fd04$0$18644$14726298@news.sunsite.dk:

> Mine kattes bakke på badeværelset står da i brusenichen, så
> besværligt er det altså heller ikekeat flytte den *smil*

Næh, det er nok en vanesag, men sjovt som det kan være svært at få nye
vaner
Da jeg boede i Måløv stod bakkerne på hver sin side af toilettet. Da
jeg havde brusekabine var vand ikke noget problem. Så flyttede jeg til
Rødovre, hvor jeg skulle flytte bakkerne hver morgen og feje, inden jeg
kunne komme i bad. Da overvejede jeg flere gange hvor jeg kunne flytte
dem hen, men fandt ikke noget godt alternativ. Da jeg flyttede hertil
fandt jeg det igen naturligt at placere bakkerne i badeværelset. Jeg
flytter dem ikke for at bade, men må dog feje grundigt hver morgen. Den
med at flytte dem i Rødovre irriterede mig alle de 8 mdr. jeg boede der

Fra : Melanie

Dato : 29-06-05 14:36

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?
>
> MVH Camilla.

Hej Camilla

Vores hus har sådan et indbygget skrå-skab på 1. sal. Det lavede vi til
katterum. Da vi fik en kat mere der tog magten på 1. sal hvor dette rum er,
flyttede vi det hele til entréen/mellemgangen i huset. Det går fint og begge
bruger mad og bakke mm nu.

Mvh Melanie

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 29-06-05 15:22

<klip> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?

2 på badeværelset (en åben og en lukket) og en lukket i løbegården :)
Bruger pt. udelukkende Grøn Catty strøelse fra Brugsen, det passer både
misserne og mig, da det dufter vildt godt af træ :)

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk
husk ved køb doneres 5% af SALGET til tortiekontoen :)

Fra : Heidi B.

Dato : 29-06-05 15:27

Hej!!

Vi har 2 bakker i bryggers, 1 i køkken/alrum, 1 i løbegården og 1 i det
kommende hankatteværelse.

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Gainsbourg

Dato : 29-06-05 14:08

Vi har 2 katte og 2 kattebakker. Een på badeværelset og een i soveværelset -
begge af den lukkede type. Kattene er mest i soveværelset og stuen - og
foretrækker at bruge bakken på badeværelset.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Helle

Dato : 29-06-05 15:55

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?
>
> MVH Camilla.

I stuen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-06-05 15:55

Crazy Camilla wrote:
> Hej.
>
> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?

en Jumbo størrelse på badeværelset, til tre katte....

why?

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : tjuhej

Dato : 29-06-05 16:47

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?
>
> MVH Camilla.

Vores kattebakke - altså vores kat's kattebakke *s* - står i vores gang, da
der for det første er klinkegulv, og for det andet virker det mest naturlige
sted at stille den. Det skal lige nævnes vi ikke bor i noget stort
palads-lignende, men blot en 3værelses lejlighed.

og vi bruger everclean i bakken

Jeg vil dog sige, at man skal passe på med at stille bakken i køkkenet, for
udover at man selv laver mad der, er det for nogen også det naturlige sted
at katten spiser (det er blandt andet tilfældet hos os), og katte kan godt
være følsomme overfor at bakken står tæt på deres spiseplads.

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 29-06-05 17:09

Hejsa

Vi har fire katte og én bakke - det er altså en dobbeltbakke, så det
svarer til to bakker.

Den står i bryggerset her hvor vi bor nu, men der hvor vi boede før stod
den i badeværelset hvor vi så flyttede den ud af brusekabinen hver gang
vi skulle i bad - dette var intet problem, da vi hurtigt vænnede os til,
at den altså skulle flyttes, sagt med andre ord, det bliver rutine :)

Jeg ville ikke være glad for at have kattebakken i køkkenet - så hellere
lidt besvær når man skal i bad! :)

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : tjuhej

Dato : 29-06-05 17:24

> Jeg ville ikke være glad for at have kattebakken i køkkenet - så hellere
> lidt besvær når man skal i bad! :)
>
> Med venlig hilsen
> Annemette Engell Hansen

Er helt enig!
Jeg har lært en del om mikroorganismer (bakterier bl.a.) i forbindelse med
min uddannelse, og ved af uanset hvor grundig man så er med rengøringen, så
er det umuligt at komme de bittesmå bakterier til livs, der sådan "flakser"
rundt i luften i området omkring en kattebakke. Faktisk kun desinfektion kan
gøre kål på de bakterier og organismer vi ikke ser, så jeg ville ikke under
nogen omstændigheder stille kattebakken i køkkenet. Ligesom jeg eksempelvis
heller ikke ville placere mit eget toilet i køkkenet/lave mad på
badeværelset

Fra : Kate

Dato : 29-06-05 20:26

"tjuhej" <trine@pixiemachine.com> wrote in

> Ligesom jeg eksempelvis
> heller ikke ville placere mit eget toilet i køkkenet/lave mad på
> badeværelset

Bygningsreglementet siger faktisk også at der skal være 2 døre mellem
køkken og toilet, det må der da også være en god grund til.
Min mor, som er sygehjælper, fortalte mig engang at hun havde lært at
man skulle lukke låget til toilettet når man trækker ud netop pga
bakteriespredningen.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 29-06-05 23:25

Kate wrote:
> [...]
> Min mor, som er sygehjælper, fortalte mig engang at hun havde lært at
> man skulle lukke låget til toilettet når man trækker ud netop pga

Det lyder meget rimeligt - der kommer altid forstøvede vanddråber fra
toilettet, når man skyller ud. De vanddråber kan nemt indeholde bakterier.

Så vidt jeg husker, er der nogle bakterier i tarmsystemet, som kan
angribe spiserør og mavesæk, hvis de kommer derned (gennem maden).

De trænger normalt aldrig op i mavesækken fra tarmen af, fordi mad,
mavesyre, osv. flyder den modsatte vej tilstrækkeligt hurtigt.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 30-06-05 00:08

Kate skrev i en meddelelse...

> [...]
> Min mor, som er sygehjælper, fortalte mig engang at hun havde lært at
> man skulle lukke låget til toilettet når man trækker ud netop pga

Ikke fordi jeg på nogen måde vil til at forsvare placeringen af mine
kattebakker, det her med hygiejnen får mig bare til at tænke på et program
jeg så for ikke så længe siden på Discovery. Der blev lavet et forsøg med to
nye tandbørster. Mener den ene blev placeret i køkkenet og den anden på
toilettet. De stod begge i lukkede tandkrus mellem brug og når de så var
blevet brugt til at børste tænder med, blev de skyllet i noget
desiinficerende inden de blev lukket inde igen. Da prøvetiden var udløbet og
de undersøgte begge tandbørster, var der bakterier fra toilettet på dem
begge to. Det er i hvert fald sådan jeg husker det. Syntes det gav en del
stof til eftertanke - yikes.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 30-06-05 06:04

> Bygningsreglementet siger faktisk også at der skal være 2 døre mellem
> køkken og toilet, det må der da også være en god grund til.

Øhh, det er der da ikke her (lejet ungdomsbolig). Det er godt nok et
lille køkken vi har, men der er da komfur, vask og køleskab, så et
køkken er det da, selvom det også fungerer som entre, og har dør direkte
til badeværelset?!? Er det virkelig rigtigt at det er mod
bygningsreglementet? Det lyder mærkeligt.

Men til trådens emne: Vores kattebakke har stået både på badeværelset,
og i køkken/gang. Jeg kan altså heller ikke se det store problem i at
have den i køkkenet. Bakken er lukket, og bliver forøvrigt ikke brugt så
meget, da Lukas hellere vil gå udendørs. Selvfølgelig vasker man altid
hænder når man har haft med bakken at gøre.

Mvh. Kasper

Fra : Kate

Dato : 30-06-05 19:21

"Kasper G. Christensen" <news1@kaspershjemmeside.dk> wrote in

> Er det virkelig rigtigt at det er mod
> bygningsreglementet? Det lyder mærkeligt.

Næhh, nu du siger det, så havde jeg da heller ikke 2 døre mellem køkken
og bad da jeg boede i ungdomsbolig i midt firserne. Hmmm, grunden til
jeg nævner den med dørene er at jeg var på en ombygning i slutningen af
firserne, måske starten af 1990, mens jeg var i lære. På den ombygning
lavede de en dobbeltdør mellem stue og toilet. Stuen var så med køkken
i den ene ende. Jeg undrede mig nemlig over fremgangsmåden med de to
døre, og den med bygningsreglementet var den forklaring jeg fik.
Med jvf Tina's indlæg tidligere omkring tandbørster kan det da godt
være at man har forkastet det, men at kommunen dengang bare ikke havde
styr på det

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 29-06-05 17:50

> Crazy Camilla skrev:
> Hej.
>
> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?
>
> MVH Camilla.

Vi har to kattebakker i kælderen, hvor både os selv og kattene opholder
sig en del, fordi vi også har den stationære PC dernede. Og så er det et
dejligt køligt sted på varme dage

Hvis en af misserne af en eller anden grund har været i narkose, så
bliver der også placeret en kattebakke ovenpå (i gæsteværelset), fordi
det så er synd, at de skal gå ned ad trappen.

Jeg ville aldrig placere kattebakken i køkkenet. Jeg synes simpelt hen
ikke at det er lækkert.

Vi har tidligere, da vi havde mindre plads, haft kattebakken på
badeværelset. Jeg har faktisk også haft den stående i så lille et
badeværelse, at den skulle flyttes hver gang vi skulle i bad. Men som
andre skriver, så bliver det hurtigt en vane. Det er dog en god idé lige
at feje grus op fra gulvet, inden man tænder bruseren, ellers kan det
tilstoppe afløbet.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Crazy Camilla

Dato : 29-06-05 19:01

Hej.

Er der nogen af jer der har kattebakken i et rum med gulvtæppe?
Jeg tænker på jeg kunne måske lægge en måtte eller noget under bakken og
foran den...

MVH Camilla.

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 20:16

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse news:42c2e200$0$277

> Er der nogen af jer der har kattebakken i et rum med gulvtæppe?
> Jeg tænker på jeg kunne måske lægge en måtte eller noget under bakken og
> foran den...

Ja, vi har 2 af vores bakker i rum med gulvtæppe.
Bakken vi har i soveværelset er en bedroller i en flyttekasse, med en
"kattelem" skåret ud i kassen. Det er ikke så kønt, men det sviner næsten
ikke.
I stuen har vi en lukket kattebakke. Det kræver noget ekstra støvsugning,
men en måtte foran bakken hjælper meget.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 19:03

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre skriver, så bliver det hurtigt en vane. Det er dog en god idé lige
> at feje grus op fra gulvet, inden man tænder bruseren, ellers kan det

Problemet med grus i afløbet, har min mor løst ved at sætte et stykke
fluenet på undersiden af risten, så det ligger mellem rist og afløb. Vandet
løbet fint ud, og fluenettet er lige til at kassere og erstatte med et nyt
efter behov.

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 19:02

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?

I stuen, under spisebordet - som er beboet 3 marsvin

Bakken, med klumpegrus, bliver gennemgået straks katten har løftet popoen ud
af bakken efter endt brug. Den smule grus det giver på gulvet, den klarer
støvsugeren nemt.

Min mor har bakken på badeværelset, og flytter den hver gang hun skal i bad.
Det er en vanesag.

Problemet med grus i afløbet, har hun løst ved at sætte et stykke fluenet på

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-06-05 19:42

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?
>
> MVH Camilla.

Jeg har 2 kattebakker og de står begge i køkkenet.
Der er simpelthen ikke plads på badeværelset, så derfor.
Jeg har nu haft katte i over 20 år og har altid haft bakken/bakkerne i
køkkenet og jeg lever da endnu *SS*

mvh Eva

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 29-06-05 19:58

Eva Schmidt skrev i en meddelelse...

> Jeg har 2 kattebakker og de står begge i køkkenet.
> Der er simpelthen ikke plads på badeværelset, så derfor.
> Jeg har nu haft katte i over 20 år og har altid haft bakken/bakkerne i
> køkkenet og jeg lever da endnu *SS*

Tak Eva fordi du har bekræftet min tro på at jeg ikke er en total åndsamøbe

Jeg synes også der er en anden hage ved at have bakken stående på
badeværelset. De steder jeg har besøgt hvor bakken har været på
badeværelset, har det altid lydt at du må ikke lukke/låse døren - heller
ikke mens du er på toilettet - for så kan kattene ikke komme på wc. Jeg ved
da i hvert fald at mine gæster sætter stor pris på at de kan dreje nøglen om
og få lidt fred når de er på besøg her

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 29-06-05 20:04

> [...]
> da i hvert fald at mine gæster sætter stor pris på at de kan dreje nøglen

Hvis man ikke vil lade sine gæster lukke døren til toilettet, mens de er
derude, så er man altså en anelse for hysterisk. Så ville det nok
hurtigt tynde ud i gæsterne. Vores gæster er aldrig blevet fornægtet at
dreje nøglen i toiletdøren, selvom kattebakken stod derude. SÅ længe har
gæsterne altså ikke siddet derude - jeg mener, man tager jo ikke
morgenavisen med derud, når man er på besøg

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 29-06-05 20:30

> De steder jeg har besøgt hvor bakken har været på
> badeværelset, har det altid lydt at du må ikke lukke/låse døren -
> heller ikke mens du er på toilettet - for så kan kattene ikke
> komme på wc.

Her må man altså godt lukke døren når man som gæst går på wc, ja,
faktisk foretrækker jeg at folk lukker døren. Det gør jeg også selv når
jeg har gæster, kattene kan altså godt holde sig de par minutter et
toiletbesøg varer
Jeg lukker så aldrig døren når jeg bare er migselv, men det er jo en
helt anden snak

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-06-05 20:42

In article <42c2f6bb$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Kate
<km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> [...]
> faktisk foretrækker jeg at folk lukker døren. Det gør jeg også selv når
> jeg har gæster, kattene kan altså godt holde sig de par minutter et

Enig :)
Hvis bare gæsterne husker at lade døren stå når de forlader
badeværelset, er jeg himmelhenrykt ;)
Og vores står så også på badeværelset, som det fremgår..

--
Knus fra Ann R

Fra : Lotte M

Dato : 03-07-05 14:16

> [...]

> badeværelset, har det altid lydt at du må ikke lukke/låse døren - heller
> ikke mens du er på toilettet - for så kan kattene ikke komme på wc.

Kattene her i huset har deres overdækkede bakke på badeværelset. Både
husets beboere og vores gæster lukker døren ifm. toiletbesøg og bad -
jeg har aldrig oplevet uheld i den forbindelse! Min perserpige Dizzy vil
meget gerne med på badeværelset, hun går ikke på bakken mens vi er
tilstede, hun vil bare være med

Jeg tror i øvrigt katte er ret gode til at holde sig, for de få gange
hvor vores toiletdør er blevet lukket ved en fejl og vi har været
hjemmefra i mange timer (op til 12 timer), da har kattene ikke fundet
alternative "toiletter", men de nærmest sprang på bakken, da vi kom hjem
og fik åbnet døren.
--
^~^ , Mange hilsner
('Y') ) Lotte M http://www.lotte-m.dk

Fra : Kate

Dato : 29-06-05 20:16

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> wrote in

> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?

Mine står i badeværelset, der er det bedst for mig. Egentligt kunne jeg
også stille dem i bryggerset, men det vil så kræve at døren skal stå
åben derud til og det vil jeg ikke have.

Fra : tjuhej

Dato : 30-06-05 10:18

I det store og hele vil jeg sige, at hvor folk placerer deres kattebakker er
op til dem selv. Vores står i hvert fald så langt fra køkkenet som
overhovedet muligt, af hensyn til hygiejnen. Og havde vores kat været en
udekat, men alligevel havde en bakke inde, havde den stået samme sted. Så
havde vi nok i endnu højere grad været tilbøjelige til at stille bakken
langt fra køkkenet. Og så havde det altså ikke gjort den store forskel om
den var lukket eller åben, for lukket er jo ikke ensbetydende med at
bakterier og andre mikroorganismer ikke kan komme ud af bakken. Ligesom
katten kan gå ind og ud, kan bakterierne også komme samme vej.

Og sidst men ikke mindst, at nogen vælger at have bakken i deres køkken, er
som tidligere nævnt deres eget valg, jeg ville dog aldrig spise noget, eller
bruge bestik eller glas m.v. fra et køkken hvor husets kattebakke stod. Kald
mig bare hysterisk, men jeg ved hvor let og ubesværet bakterier spreder sig.
så til Crazy Camilla der startede tråden; overvej lige en ekstra gang om du
vil have bakken i dit køkken. Om ikke andet så tænk på hvad dine gæster
ville tænke, når de så bakken i køkkenet

Det er i hvert fald at foretrække at bakken så står på badeværelset og du
lige løfter den ud og fejer lidt, inden du springer i bad, og hvis det ikke
er så tiltalende, så stil den i et andet rum. Selvom der er gulvtæppe på er
det ikke så slemt. I stedet for at feje (som du ville gøre hvis den stod et
sted hvor der ikke var tæppe) skal du nu bare støvsuge. Men et lukket toilet
til katten vil måske være en fordel, hvis det er en lige så flittig graver
som ham vi har. Så kan "væggene" holde lidt på strøelsen. Og ellers smid en
avis eller en lille måtte foran, så er det begrænset hvor meget rengøring
der er i det.

Håber du kan bruge det til noget

Held og lykke med det!

Trine

Fra : Kate

Dato : 30-06-05 19:23

> Og ellers smid en
> avis eller en lille måtte foran, så er det begrænset hvor meget
> rengøring der er i det.

Ikke her Hvis jeg lagde en avis foran kattebakkerne ville Mowgli og
Doughnut helt sikkert grave den i tusinde stykker, måske Lante og Johan
også ville, men helt sikkert de to førstnævnte

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-06-05 11:29

On Wed, 29 Jun 2005 14:59:43 +0200, "Crazy Camilla" <findes@ikke.dk>
wrote:

>Hej.
>
>Hvor står jeres kattebakke(r) henne?

Bryggerset
Flemming Jacobsen

Fra : Karina Nielsen

Dato : 30-06-05 22:19

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor står jeres kattebakke(r) henne?
>
> MVH Camilla.

Badeværelset - så kan Perle solidaritetstisse med moar*s*

Karina