Unlock Samsung E700 - HJÆLP!!!!!!!!!
Fra : M@ds

Dato : 29-06-05 09:03

Hej gruppe.

Har en Samsung E700 låst til Telia's net.

Jeg har prøvet samtlige koder jeg har kunnet finde, både her i gruppen og
rundt omkring på nettet. Ingen vil virke!!!?

Jeg har bla. prøvet følgende koder:

*2767*688#

#*7337#

*2767*3255#

Ingen virker! Er der nogen der har et guldkorn der kunne virke?

Jeg skal også indtaste #pw+ og så en masse numre - men jeg kan kun få den
til at skrive p men ikke w ?? Der står flere steder jeg skal trykke * 4
gange, men jeg kan ikke få den til at skrive w ??? Hjælp!!! Tak

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-06-05 09:16

Har du prøvet www.trycktill.com

/Anders (6400)

Fra : M@ds

Dato : 29-06-05 21:44

Jeg har prøvet alle de websites der omhandler unlock af mobil og ingen har
jeg kunnet bruge indtil nu. Hjælp!

Fra : Lars 12unlock aka ~

Dato : 09-07-05 10:04

"M@ds" <m@m.com> wrote in message news:<42c255c1$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...
> [...]
> til at skrive p men ikke w ?? Der står flere steder jeg skal trykke * 4
> gange, men jeg kan ikke få den til at skrive w ??? Hjælp!!! Tak

Din E700 er sandsynligvis med en nyere hw end de første hvor man kunne
lave dette stunt, så det kommer ikke til at fungere med koder uanset
hvad du gør, der skal kabel og sw til, find en unlocker på
www.dkunlock.dk der har det rette udstyr.

Mvh. Lars, 12unlock

www.12unlock.dk
info@12unlock.dk