Den skøre kat
Fra : Tøsen

Dato : 29-06-05 03:54

Ja vi fik for noget tid siden en lille han mis, som ret hurtig kom en tur
forbi dyrlægen og fik klippet de ædlere dele :p

Nu er der så gået noget tid og han er faldet rigtig godt til render ud og
ind som det passer ham

Det meste af dagen tumler han rundt på en stor mark ved siden af huset
og kommer når man kalder han jagter sågar mus på komando (No shit)
Ville se om man kunne lære den mere nu kan den: Sid Rul Spil død Hent
tøjdyret
samt miave på komando
Det er da ikke normalt for en kat eller hva?

Ellers er den ynglings beskæftigelse at drille naboens hund .. Den ved
nøjagtig hvor lang hundens lænke er

Enste jeg bare mangler at finde ud af den med er at få den til at
acceptere mine forældres lille hund som er "kattevant"

Tøsen & katten Speedy

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 29-06-05 09:25

Min kat var også nem at kalde til sig, da den var mindre, men nu er det
ikke så let mere! Tror det forsvinder med alderen, men hvem ved måske du
er heldig :)

Med venlig hilsen
Mikkel Wangsgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 10:01

"Mikkel Wangsgaard" <borrowbeerKATTE@BAKKEborrowbeer.dk> skrev i en

> Min kat var også nem at kalde til sig, da den var mindre, men nu er det
> ikke så let mere! Tror det forsvinder med alderen, men hvem ved måske du
> er heldig :)

Vores 4 katte, der nu er over 1 år kan stadig godt finde ud af, at komme,
når man kalder.

Til Tøsen:

Ang. det med kat og hund: Lad dem undersøge hinanden stille og roligt.
Katten skal nok smutte, hvis hunden bliver for meget og også omvendt.
Vores katte er meget hundevenlige, så de var lidt nærgående, da vi for
nyligt havde en meget lille hvalp på besøg. Hvalpen smuttede hen til sin
ejer, indtil der kort tid efter også stod en kat på den anden side og snuste
til den. Den blev skam meget kattevant den dag.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri