hundebadning
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-06-05 22:38

Hejsa

Nogen der ved hvor man kan tage sin hund hen hvis den gerne vil bade? nær
københavn

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 29-06-05 07:34

Hej Bolette.
Jeg har vist hørt noget om et lille stykke på Amager Strand, men er ikke
sikker...

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:42c1c338$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Clas Lau

Dato : 29-06-05 13:57

Ishøj havn har et område med strand hvor der må være hunde hele året rundt.
Har ofte brugt det da jeg boede i KBH.

-Clas-

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-06-05 17:52

Hejsa

"Clas Lau" <clasNOSPAM@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> Ishøj havn har et område med strand hvor der må være hunde hele året
> rundt. Har ofte brugt det da jeg boede i KBH.

Desværre er det ikke rigtigt sendte en mail til Ishøj havn for at høre
præcis hvor det var man evt måtte bade med sin hund, men fik i dag en mail
fra dem at det ikke var tilladt, hverken hos dem eller andre steder, øv

Men tak for dit svar alligevel, måske er det en ny regl de har lavet

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Clas Lau

Dato : 03-07-05 09:05

Hmmmm.... underligt.

Jeg vil tro at en af to ting er det gældende...

- Området faktisk ikke hører under Ishøj havn, til trods for at det ligger i
umiddelbar nærhed. Det ligger i nærheden af Arken (Museum) og er et 100
meters strandstykke på indersiden af indsejlingen til både Ishøj og Hundige
havn.

-. At det faktisk ikke er tilladt. Til trods for dette er der hver dag i
sommerperioden strandliggere som medbringer deres hunde. Der er vil mellem 3
og 5 familier som alle har deres hund(e) med så de også kan nyde godt af
sommerens vejr. Så måske medbringer folk deres hunde som den hævdvunde ret
da det jo er noget der har foregået gennem ihvertfald 8-10 år.

Eller kan du jo forsøge at finde en lokal sø hvor det er tilladt at luft
hundene løse?

Mvh

-Clas-

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:42c42320$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : driver

Dato : 10-07-05 10:13

Det er som regel lettere at få tilgivelse end tilladelse.
mvh
driver

Fra : Søren LH

Dato : 02-07-05 09:23

> [...]
> Hejsa
>
> Nogen der ved hvor man kan tage sin hund hen hvis den gerne vil bade? nær

Hej,

Jeg har set mange have hund med på stranden ved Trylleskoven ved Solrød. Der
er ingen forbudt-skilte, men om det direkte er tilladt kan jeg ikke
garantere.

Mvh
Søren

Fra : Mette

Dato : 07-07-05 13:48

> [...]
> Hejsa
>
> Nogen der ved hvor man kan tage sin hund hen hvis den gerne vil bade? nær

Min kærestes Bella er glad for Bagsværd sø