Hvordan får jeg denne php counter til at v~
Fra : Claus Christensen

Dato : 28-06-05 18:51

Hej

Jeg ved ikke hvordan jeg får denne php-counter ind på min
hjemmeside (som er lavet i frontpage)

http://www.netexplorer.dk/tutorial/php/php-intro-05.php

Den skriver bare noget vrøvl når jeg indsætter koden og uploader
den.

Skal den ikke bare indsættes i body, og så uploade siden igen som
html, sammen med hits.txt..

På forhånd tak..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-06-05 20:03

Claus Christensen skrev:

>Skal den ikke bare indsættes i body, og så uploade siden igen som
>html, sammen med hits.txt..

Nej, siden skal hedde *.php og naturligvis skal webhotellet
understøtte php.
--
Knud

Fra : Geert Lund

Dato : 28-06-05 20:27

Claus Christensen wrote:

> Den skriver bare noget vrøvl når jeg indsætter koden og uploader
> den.

Æh, det vrøvl den skriver - kunne måske have relevans for hvorfor din
nuværende løsning ikke virker?

--
//Geert

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-06-05 22:12

Geert Lund skrev:

>Æh, det vrøvl den skriver - kunne måske have relevans for hvorfor din
>nuværende løsning ikke virker?

Tjah, hvis siden heder *.html, så vil php jo ikke virke og det er
formentlig det der ses på siden.

Men et link til siden havde da været en god ide.
--
Knud

Fra : Geert Lund

Dato : 28-06-05 22:17

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Tjah, hvis siden heder *.html, så vil php jo ikke virke og det er
> formentlig det der ses på siden.

Præcis :) Pointen var sådan set mere - at det 'vrøvl' man måtte se måske
havde rimelig relevans for fejlen man gerne vil have afhjulpet og det
måske derfor ikke er så relevant blot at referere at man ser noget vrøvl

Jeg er helt sikker på at rettelsen af .html til .php i hvertfald
afhjælper en del af problemet :)

--
//Geert