Problemer med styleskift.
Fra : Preben Larsen

Dato : 28-06-05 18:39

Det at lave styleskift er for så vidt i orden - men når jeg vil
tilbage til default.css - så får jeg en index.html uden styling!
Hvad er der lige galt her?
www.nielsenuniversal.frac.dk

Mvh
Preben Larsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kristian Antonsen

Dato : 28-06-05 19:35

> Det at lave styleskift er for så vidt i orden - men når jeg vil
> tilbage til default.css - så får jeg en index.html uden styling!
> Hvad er der lige galt her?

Der er kun én side, og derfor ikke noget man kan gå tilbage til.
Du bliver vidst nødt til at forklare det lidt bedre.

Fra : Christian Kragh

Dato : 28-06-05 22:21

Kristian Antonsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Der er kun én side, og derfor ikke noget man kan gå tilbage til.
> Du bliver vidst nødt til at forklare det lidt bedre.

Man kan se i bunden af siden...

Der er der 5 typer af layout man kan vælge imellem, men jeg kan ikke
lige dreje hvordan man gør.

Christian

Fra : Preben Larsen

Dato : 28-06-05 22:40

> Der er der 5 typer af layout man kan vælge imellem, men jeg kan ikke
> lige dreje hvordan man gør.

Prøv at klikke på linkene - de virker i alle mulige browsere undtagen
IE - hvorfor ved jeg ikke. Det var faktisk det mit oprindelige
spørgsmål gik på - men det var der så til gengæld andre der ikke
forstod!

Fra : Christian Kragh

Dato : 28-06-05 22:21