16000/768 Kbit/s til 899/mdr.
Fra : Anders Winther

Dato : 28-06-05 16:49

Er det kun energiranders som tilbyder dette eller er der andre?

http://www.energiranderstele.dk/documents/Prisliste_ADSL_Privat.asp

--
AW

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-06-05 17:42

"Anders Winther" <aw@fjernmountaindew.dk> crashed Echelon writing

> Er det kun energiranders som tilbyder dette eller er der andre?

Nej der er en række ADSL2+ udbydere rundt om i landet webpartner og jay.net
bla.

--
Bjarke Andersen

Fra : TBC

Dato : 30-06-05 16:36

> "Anders Winther" <aw@fjernmountaindew.dk> crashed Echelon writing

> Nej der er en række ADSL2+ udbydere rundt om i landet webpartner og
> jay.net
> bla.

Hvad er den maksimale upload på ADSL2+, den er vel næppe 768 kbi/s?

TBC

Fra : rEh

Dato : 30-06-05 17:05

"TBC" <this.is@fake.emailadress> skrev i en meddelelse
> "Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er den maksimale upload på ADSL2+, den er vel næppe 768 kbi/s?
>
> TBC

Lets hope not.
Har dette fra en tysk side.
Upload is Max.1mbit und 24mbit download

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 08-07-05 06:43

"rEh" <letterbox@mail.dk> wrote in message

> Lets hope not.
> Har dette fra en tysk side.
> Upload is Max.1mbit und 24mbit download

ITU-T G991.5 annex A (subcarriers 8-32), som er ADSL2plus over POTS tilbyder
24.48 Mbps downstream og op til ca. 1.4 Mbps upstream.

Annex M hvor subcarriers fra 8 til 63 benyttes til upstream tilbyder op til
ca 2.8 Mbps upstream og stadig omkring 24 Mbps Downstream.

Mvh Steen

Fra : q

Dato : 08-07-05 13:02

"Steen Garbers Enevoldsen" <steenge@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til
> ca 2.8 Mbps upstream og stadig omkring 24 Mbps Downstream.

det lyder da godt.er der et link til udbydere

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-07-05 13:14

"q" <q@q.q> crashed Echelon writing

> det lyder da godt.er der et link til udbydere

Læs tråden igen, der er navne på et par stykker.

Det som Steen referer til er teknikken hvad den reelt kan.

--
Bjarke Andersen

Fra : q

Dato : 08-07-05 16:19

> "q" <q@q.q> crashed Echelon writing

> Læs tråden igen, der er navne på et par stykker.
>
> Det som Steen referer til er teknikken hvad den reelt kan.
>
> --
> Bjarke Andersen

sorry.Det må være varmen.kan jeg godt se.Tak

Fra : Sørensen

Dato : 28-06-05 21:42

"Anders Winther" skrev ...
> Er det kun energiranders som tilbyder dette eller er der andre?

TDC tilbyder efter sigende 20 m.bit fra August (på proff. abonoment) pris
ukendt.

vh.
Sørensen

Fra : rEh

Dato : 28-06-05 22:56

http://www.1klik.dk/shownews.php?id=44540
http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=44540

Fra : rEh

Dato : 30-06-05 09:55

"rEh" <letterbox@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse

> http://www.1klik.dk/shownews.php?id=44540
> http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=44540

Er der stadig ingen der kan/vil be/afkræfte,
om produktet evt. bliver til noget.

Fra : Sørensen

Dato : 30-06-05 14:43

"rEh" <letterbox@mail.dk> skrev

> Er der stadig ingen der kan/vil be/afkræfte,
> om produktet evt. bliver til noget.

TDC`s sælgere lover kunder med BB Proff. At De kan opgradere i August..
Såååe Deee

vh.
Sørensen

Fra : rEh

Dato : 30-06-05 15:10

så er det jo godt man har bb prof.
men er det fordi de går over til adsl2 siden den høje download hastighed.
hvis det er må uploaden vel også få et spark på et tidspunkt.