GPS på Nokia 5140i
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 28-06-05 13:51

Hæi der

Er der nogen der ved om GPS'en på en 5140i er noget værd eller kan det bedre
betale sig at investere i en alm. GPS ??

Og /er/ der den helt store forskel på 5140 og 5140i ??

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
www.dkmc.dk

Fra : Karsten Andersen

Dato : 28-06-05 16:26

Tue, 28 Jun 2005 14:51:28 +0200, skrev hamselv(DKMC), på 16 linier, i
<a6480$42c147cb$3e3d93b5$28967@news.arrownet.dk>, :

kik da på www.nokia.dk

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 28-06-05 17:44

> kik da på www.nokia.dk
>
> --
> MVH Karsten
> Horsens

Jamen det har jeg da gjort.

Men hvis der var nogen der havde haft den i hånden og set GPS'en in
funktione.

hamselv herfra
--
www.dkmc.dk

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 28-06-05 19:09

On Tue, 28 Jun 2005 14:51:28 +0200, "hamselv\(DKMC\)"
<hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> wrote:

>Hæi der
>
>Er der nogen der ved om GPS'en på en 5140i er noget værd eller kan det bedre
>betale sig at investere i en alm. GPS ??

anmeldelse her:
http://www.mobile-review.com/review/nokia-5140-en.shtml

Uden at have haft den i hånden vil jeg sige, at det virker ganske
smart med mobil og GPS i et - især hvis du skal bruge den til fods.

Skal du bruge den i en bil er du nok bedre tjent med en normal GPS/PDA
pga. den større skærm.

Prisen for telefon og GPS-cover løber da også op i nærheden af prisen
på en PDA-GPS (f.eks. Acer N35 og Mio 168, der begge har indbygget GPS
og lettere kan bruges på gå-ben end de fleste andre)

Lars

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 28-06-05 20:34

<jubija@> skrev i en meddelelse news:rm33c1h2r1in9064ra1emu0gqi6uucapek...
> [...]
> smart med mobil og GPS i et - især hvis du skal bruge den til fods.
>
> Skal du bruge den i en bil er du nok bedre tjent med en normal GPS/PDA

Okelidokeli, så må jeg jo hellere investere i en alm. GPS.
Har en 3220, wældig disco tlf, men skulle nok have holdt fast i min 5100.
Men den står nok på en 5140i nu 1400 med det hele..... ca.

hamselv takker og bukker
--
www.dkmc.dk