Nokia 6230 i
Fra : L@rs

Dato : 28-06-05 05:23

Hej

Har på nuværende tidspunkt en Nokia 6230 men går og tænker på
at købe iéren.

Har så lige et par spørgsmål.

- Kan man optage så meget video, på en gang, som man har lyst til ?
(alt efter størrelse af mem kort)

- E-mail klienten, er det det samme som 6230 ? eller er den blevet bedre i
N6230i udgaven.

- Kan man sende de billeder man tager via e-mail eller er det via MMS ?

På forhånd tak

Lars

Fra : Dennis [9440]

Dato : 28-06-05 15:53

> - Kan man optage så meget video, på en gang, som man har lyst til ?
> (alt efter størrelse af mem kort)

- Umiddelbart ja...

> - E-mail klienten, er det det samme som 6230 ? eller er den blevet bedre i
> N6230i udgaven.

Aner jeg ikke, for den kan ikke sættes op med den nyeste firmware 3,30

> - Kan man sende de billeder man tager via e-mail eller er det via MMS ?

Ja, i hvert fald med MMS delen virker det, og billederne er faktisk ok fra
at være fra en mobil...

Dennis

Fra : Allan

Dato : 05-07-05 15:21

Hej

Email klienten er ringer efter min mening har v 3.30
Man skal godkende adgangspunkt med ok 2 gange det skulle man ikke i 6230

abl2910

Fra : Rander

Dato : 28-06-05 23:52

Tue, 28 Jun 2005 06:23:07 +0200 brugte L@rs 20 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni.mobil:

>- Kan man optage så meget video, på en gang, som man har lyst til ?
>(alt efter størrelse af mem kort)

Ja.

>- E-mail klienten, er det det samme som 6230 ? eller er den blevet bedre i
>N6230i udgaven.

Aner det ikke - bruger den ikke selv...

>- Kan man sende de billeder man tager via e-mail eller er det via MMS ?

Hvis du mener om du kan sende dem via email-klienten, så kan jeg ikke svare
dig - men det kan sendes via MMS til en email-adresse...

http://rander.dk (temporarily down!)

Pludselig fik hun øje på mig og tabte hovedet, og vi mødtes. (Skadesanmeldelse)