Bolignet Århus hvad er sidste nyt?
Fra : Jesper Sloth

Dato : 27-06-05 21:41

Hej

Jeg bor i en boligforening som overvejer at koble os på Bolignet Århus, men
sidst jeg hørte om dette, var det mildesttalt under al kritik, en masse
porte var lukkede og man skulle være heldig hvis alle services kørte uden
udfald i en hel uge.

Kan man have sin egen Router på?
Har de en newsserver?
Hvad med at spille, på server på Internettet.
PS2 X-box kan det kører på Bolignet Århus
FTP
VPN
Hastighed
Stabilitet-Internet
Stabilitet-Telefoni
Kan man få noget seriøs support
o.s.v.

Mvh

Jesper

Fra : jesper

Dato : 28-06-05 09:50

Jesper Sloth wrote:

> [...]
> men sidst jeg hørte om dette, var det mildesttalt under al kritik, en
> masse porte var lukkede og man skulle være heldig hvis alle services kørte

For tiden, har man en global IP, men hvem ved hvor længe
> Har de en newsserver?
NEJ suk. De henviser til sunsite.
> Hvad med at spille, på server på Internettet.
pas.
> PS2 X-box kan det kører på Bolignet Århus
pas.
> FTP
Kan man p.t godt på port 21.
> VPN
har jeg gjort ud ad.
> Hastighed
mellem 1 og en halv down, ved ikke op.
> Stabilitet-Internet
Det hjælper, har af og til små udfald
> Stabilitet-Telefoni
Det er altid i orden.
> Kan man få noget seriøs support
Nej

Fra : Jesper Sloth

Dato : 28-06-05 19:05

"jesper" <jesper@altern.org> skrev i en meddelelse
> For tiden, har man en global IP, men hvem ved hvor længe
> [...]

Det var det jeg frygtede, det er ikke helt det man ønsker sig, hvis man vil
andet end surfe på nettet, en gang om ugen, og hastigheden lyder ikke for
godt, halv til 1 Mbit det er vist lige meget, jeg stemmer vist bare nej tak.

Mvh

Jesper