Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Thunderbird
Fra : Jørgen

Dato : 27-06-05 21:32

Kan man lave en startside hvor man har en f.eks. adresse Lige som i "opera".

evt med et billede

Hilsen

Jørgen

Fra : B.Lauritzen

Dato : 27-06-05 22:28

Jørgen wrote:
> Kan man lave en startside hvor man har en f.eks. adresse Lige som i
> "opera".

Startside ? i Thunderbird ? Hvorfor vil du dog have en startside i dit
mailprogram ?

Fra : Jørgen

Dato : 27-06-05 22:36

B.Lauritzen skrev:

> Startside ? i Thunderbird ? Hvorfor vil du dog have en startside i dit
> mailprogram ?

Så var man jo fri for at skrive navn mm hver gang
Man kunne også have en logo.
Det havde jeg bl.a da jeg var kasser for LO

Hilsen
Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-06-05 22:58

Den 27-06-05 22.32 skrev Jørgen følgende:
> Kan man lave en startside hvor man har en f.eks. adresse Lige som i
> "opera".
>
> evt med et billede

Thunderbird er et mail- og newsprogram, du burde derfor spørge i
news:dk.edb.internet.software.mail+news i stedet for i en browsergruppe.

Når det er sagt, så ja. Menupunktet "Funktioner" -> "Indstillinger" ->
"Generelt" -> flueben ud for "Vis startsiden..." -> skriv adressen til
den ønskede startside.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : Jørgen

Dato : 28-06-05 18:11

> Når det er sagt, så ja. Menupunktet "Funktioner" -> "Indstillinger" ->
> "Generelt" -> flueben ud for "Vis startsiden..." -> skriv adressen til
> den ønskede startside.

Tak for svaret og undskyld den forkerte gruppe.

Men hvordan laver man en start side.

Jeg har oprettet den samme forespørgsel i den rigtige gruppe.

Håber på svar

Mvh.

Jørgen