Okuma Airframe
Fra : pepss

Dato : 27-06-05 20:34

hejsa
jeg står og skal til at købe et nyt fluehjul og tængt på et Okuma Airframe
nogen der kender det hjul?

kan en stang med kl. 6-8 gå sammen med et hjul kl. 4-6 (skal bruge det til
å)?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Mette P.

Dato : 27-06-05 21:47

"pepss" <olefriis@privat.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> --
> Pepss
> Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Afhænger det ikke meget af dit linevalg? Er det en DT-F? Eller en WF-S?
Vælg hellere et lidt større hjul, intet er mere belastende, end at skulle
"pakke" de sidste meter på hjulet.

Fra : Kent Hald

Dato : 27-06-05 23:05

Hej,

Hvis din stang kan køre med en klasse 6 line, er det OK.
Men skal du bruge en kl. 8 line for at stangen funker,
skal du nok satse på et større hjul, ellers kniber det
nok med bagline.

Jeg har forresten en ekstra airframe klasse 7-9 med
ekstra spole, ingen af delene har været brugt.
Ligger i de originale kasser, de var købt i. Og der har de ligget siden.
Både mine sønner og jeg selv synes godt om airframe (God bremse)
Jeg har selv både 4-6 og 7-9 modellerne.
Jeg har også to (2) ubrugte ekstraspoler til airstreme 7-9 også i
org. embalage. Blev fejlagtigt leveret til Airframe.

Er du interesseret, så kom med et bud.,den har aldrig været sat til salg.

Hilsen KH

Fra : pepss

Dato : 28-06-05 21:09

"Kent Hald" skrev
> Hvis din stang kan køre med en klasse 6 line, er det OK.
> Men skal du bruge en kl. 8 line for at stangen funker,
> skal du nok satse på et større hjul, ellers kniber det
> nok med bagline.

takker for svaret!

> [...]
> org. embalage. Blev fejlagtigt leveret til Airframe.
>
> Er du interesseret, så kom med et bud.,den har aldrig været sat til salg.

har sendt en mail