MS Windows
briani 27239
XP Pro - fejl ved nedlukning?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 27-06-05 17:52

Ifm. nedlukning får jeg nu og da meddelelsen:
"Instruktionen ved 0x77f5952b refererer til hukommelse ved 0x00003b72. Kunne
ikke read"

Jeg vil ikke svare for den helt præcise ordlyd - men det er tæt på!
Jeg har heller ikke noteret, om det drejer sig om samme hukommelses-adresser
fra gang til gang(?)

Efter nogle sekunder forsvinder meddelelsen, og 'puteren lukker ned.

Har det nogen (alvorlig) betydning??
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Neil Southwood

Dato : 29-06-05 12:36

Hans Henrik Hansen skrev:

> [...]
> fra gang til gang(?)
>
> Efter nogle sekunder forsvinder meddelelsen, og 'puteren lukker ned.

Næppe.

--
Neil Southwood

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 02-07-05 16:59

Neil Southwood wrote:
> Næppe.

Mange tak for dette (delvis) betryggende svar! :)

--
med venlig hilsen
Hans