C5 - vælg regnskab ved opstart
Fra : Preben Holm

Dato : 27-06-05 13:20

Hej alle

(måske ikke et så database-mæssigt spørgsmål, men der er jo mange C5
spørgsmål herinde)

Jeg vil gerne vide om det ikke er muligt at få C5 til at starte op med
vinduet (ligesom C4 gør altid) hvor man skal vælge hvilket regnskab man
skal taste i.
Det vil være en væsentlig fordel, idet der oftest bliver tastet i det
forkerte regnskab, da der blot vælges et "default" (eller er det sidst
anvendte?) regnskab når der startes op.
Jeg mener at have set, det blot er et argument der skal til, men kan
ikke finde det i noget af den tidligere læste litteratur længere.

Med venlig hilsen
Preben Holm

Fra : Peter Kjær

Dato : 27-06-05 15:46

> [...]
> Jeg mener at have set, det blot er et argument der skal til, men kan ikke
> finde det i noget af den tidligere læste litteratur længere.

Det er muligt at angive det ønskede regnskab via opstartsparametre...lang
tid siden jeg har sidet foran en C5, men prøv at kigge under
opstartsparametre.

--
/Peter
www.dacor.dk - Dykning i Danmark