MS Windows
briani 27239
Program til at blokkere for hjemmesider...
Fra : Homer

Dato : 27-06-05 12:25

Hej.

Leder efter et program som "låser" for alle internet sider, men hvor man kan
indsætte evt. sider som man gerne skal kunne browse.
Helst et godt freeware program uden ads og al det l... hvis muligt

MVH
Homer

Fra : -=JF=- arb

Dato : 27-06-05 13:35

"Homer" <yea@right.com> skrev i en meddelelse

> Leder efter et program som "låser" for alle internet sider, men hvor man
> kan indsætte evt. sider som man gerne skal kunne browse.
> Helst et godt freeware program uden ads og al det l... hvis muligt

Internet Explorer har et indbygget klasifikationsfilter som faktisk gør
præcist det du søger...

Hvis du har brug for det, kan jeg hurtigt guide dig igennem.

Mvh John

Fra : Homer

Dato : 27-06-05 22:23

Meget gerne, har kigget igennem men synes ikke jeg kan finde noget.
Den skal bare kunne sættes til at lukke for alle hjemmesider undtagen dem
man tilføjer en evt. liste.

MVH
Homer

Fra : -=JF=- arb

Dato : 28-06-05 11:41

> [...]
> Meget gerne, har kigget igennem men synes ikke jeg kan finde noget.
> Den skal bare kunne sættes til at lukke for alle hjemmesider undtagen dem

OK...

Start IE.
Vælg "Funktioner" -> "Internetindstillinger" -> fanen "Indhold"
Øverst står Klassifikationsfilter... Klik på knappen "Aktiver"
Et nyt vindue åbner... Klik på fanen "Generelt", og derefter på knappen
"Opret adgangskode"
Når koden er oprettet (_HUSK ENDELIG KODEN_ klikker du OK til alt er
lukket.
Luk IE, og start den igen.

Du skal nu angive koden hver gang du vil ind på en side. Du kan også vælge
at den side du er på vej ind på altid skal være tilgængelig.

Håber at du kan bruge tippet!

Mvh John

Fra : Homer

Dato : 30-06-05 10:58